به گزارش خبرنگار ایرنا ، امید نمازی عصر پنجشنبه در مصاحبه پیش از بازی تیم های فوتبال سپیدرود و ذوب آهن اصفهان در رشت اظهار داشت: هر دو تیم در این دیدار نیاز به پیروزی دارند و به همین دلیل این مسابقه جالب خواهد شد.
وی افزود: تیم فوتبال سپیدرود رشت که در انتهای جدول قرار دارد، در این دیدار خانگی برای رهایی از انتهای جدول و کم کردن فاصله خود با سایر تیم ها، با تفکر پیروزی گام به این میدان خواهد گذاشت .
نمازی ادامه داد: همچنین تیم ما به دلیل اینکه توقعات از آن زیاد است و تاکنون نیز با توجه به ارائه بازی های خوب اما عدم نتیجه گیری مناسب، فقط با تفکر کسب پیروزی برابر سپیدرود قرار خواهیم گرفت و با توجه به شرایط موجود، هر دو تیم فقط به سه امتیاز فکر می کنند که این امر باعث می شود تا تماشاگران شاهد یک بازی زیبا و هجومی باشند.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان اضافه کرد: البته هدف گذاری ما این است که از سال گذشته که تیم ذوب آهن مقام نایب قهرمانی را کسب کرده، بهتر باشد اما در چند هفته اخیر نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم که مهمترین عوامل آن اشتباهات زیاد فردی و همچنین اشتباهات داوری بود.
نمازی اضافه کرد: البته هم اینک ما در شرایط بسیار مطلوبی قرار داریم و تمرینات خوبی را نیز برگزار کرده ایم و امیدوارم که در بازی برابر سپیدرود، بازیکنان ذوب آهن تمام توانایی خود را نشان دهند تا بتوانیم هر سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.
وی خاطرنشان کرد: تعطیلات به وجود آمده در لیگ به اکثر تیم ها لطمه می زند و از طرف دیگر در این تعطیلات نیز تیم ملی نتوانست بازی های تدارکاتی مناسبی انجام دهد و بهتر است که تعطیلات کم شود تا تیم ها متضرر نشوند.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ذوب آهن اصفهان عصر فردا (جمعه 27 مهر ماه) در هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ برتر یاشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.