به گزارش خبرنگار ایرنا در این نمایشگاه که در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برپا شده، هیات های ورزشی گیلان و سازمان های مردم نهاد استان حضور داشته و دستاوردهای خود را به معرض نمایش گذاشته اند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان گیلان در خصوص آغاز به کار این نمایشگاه به ایرنا گفت: برپایی این نمایشگاه کاری بزرگ ، متفاوت و خلاقانه است که عموم مردم می‌توانند از تسهیلات و خدمات آن استفاده کنند.
ابوالفضل صادقی افزود: در هفته تربیت بدنی و ورزش امسال 265 برنامه در گیلان تدارک دیده شده که برپایی این نمایشگاه عملی و آموزشی یکی از مهمترین این برنامه هاست و تا 29 مهرماه در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت دایر می باشد.
وی اظهار کرد: تمامی هیات های ورزشی ، سازمان های مردم نهاد و دستگاه‌هایی همچون آموزش و پرورش ، سپاه ، ارتش ، نیروی انتظامی، شهرداری، دانشگاه‌ها و بهزیستی در حوزه ورزش در این نمایشگاه مشارکت دارند.
به گفته صادقی ، استعدادیابی ، آموزش و ثبت نام بصورت رایگان و بیمه ورزشی با تخفیف ویژه در این نمایشگاه اجرایی می‌شود که تاکنون این امر در گیلان اتفاق نیفتاده و کم نظیر است و با برگزاری این نمایشگاه به دنبال همگانی کردن ورزش در جامعه و پشتوانه سازی ورزش قهرمانی با استعداد یابی و آموزش عملی رشته های ورزشی هستیم که غرفه‌های فرهنگی جوانان ، کتاب ، بیمه ورزشی ، مشاوره رایگان ازدواج و خانواده، مشاوره رایگان تغذیه و مکمل های ورزشی و علم تمرین در این نمایشگاه برپا دایر است.
هر ساله هفته تربیت بدنی و ورزش از روز 26 مهر آغاز و تا دوم آبان ماه ادامه خواهد یافت و در این هفته، برنامه های مختلف ورزشی در اقصی نقاط کشور اجرا می شود.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.