به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس رشت عصر چهارشنبه از هفته دهم این مسابقات رو در روی تیم فوتبال نوجوانان الماس اسالم تالش قرار گرفت که در نهایت با نتیجه سنگین چهار بر صفر مغلوب حریف خود شد.
در این مسابقه به میزبانی تیم پرسپولیس در رشت این تیم نتوانست از فرصت میزبانی خود سود برده و در نهایت با دریافت چهار گل، یک شکست سنگین خانگی را متحمل شد.
همچنین در دیگر بازی برگزار شده از هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ نوجوانان استان گیلان، تیم های آینده سازان سیاهکل و شهرداری خمام به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم آینده سازان سیاهکل با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را شکست داد.
در دیگر بازی برگزار شده نیز، تیم های فوتبال نوجوانان اتحاد آبکنار بندرانزلی و دخانیات رشت به مصاف هم رفتند که دو تیم در نهایت در این بازی به نتیجه مساوی 2 بر 2 دست یافتند.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتبال نوجوانان فراز لاهیجان با کسب 22 امتیاز از هشت مسابقه در صدر جدول قرار دارد، تیم نوجوانان شهرداری رشت با کسب 18 امتیاز دوم است، تیم های فوتبال نوجوانان دخانیات و سپیدرود رشت نیز به ترتیب در مکان های سوم و چهارم قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان استان گیلان ، 11 تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
/60307285
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.