به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا از هفته ششم این رقابت ها ، تیم داماش گیلان برابر حریفش به پیروزی رسید و تیم های چوکا تالش و شهرداری فومن دیگر نمایندگان استان گیلان در این هفته مغلوب حریفان خود شدند.
بر این اساس تیم فوتبال داماش گیلان در هفته ششم برابر استقلال اهواز قرار گرفت که در نهایت موفق شد در یک بازی پرگل با نتیجه شش بر یک به پیروزی برسد تا تنها تیم برنده گیلان در این هفته از رقابت ها باشد.
دو تیم داماش گیلان و استقلال اهواز که سابقه حضور در رقابت های لیگ برتر را دارند، هم اینک در گروه اول لیگ دسته دوم به سر می برند و در این لیگ با حریفان خود به رقابت می پردازند؛ در جریان این دیدار که در ورزشگاه سردارجنگل رشت در یک هوای بارانی و به میزبانی داماش گیلان برگزار شد، این تیم با استفاده مناسب از شرایط میزبانی بر بازی تسلط کاملی داشت و با به ثمر رساندن شش گل و فقط دریافت یک گل ، هر سه امتیاز این دیدار را تصاحب کرد.
گل های تیم فوتبال داماش گیلان را در این دیدار میلاد پورصف شکن در دقایق اول ، 45 و 48 ، محمد مختاری در دقایق هفتم و 60 و علی آل کثیر در دقیقه 84 به ثمر رساندند و تنها گل استقلال اهواز نیز در دقیقه 35 از روی نقطه پنالتی توسط ستار دراجی به ثمر رسید که البته کادر فنی و بازیکنان تیم داماش نسبت به اعلام این ضربه پنالتی معترض بودند.
تیم فوتبال داماش گیلان با این پیروزی قاطع و پرگل ، وضعیت خود را تا حدی در جدول رده بندی بهبود بخشید و با توجه به بازی عقب افتاده ای که دارد، می تواند جزو تیم های صدرنشین گروه خود قرار گیرد.
اما چوکا تالش دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته دوم که به همراه داماش در گروه اول این مسابقات قرار دارند، در هفته ششم این رقابت ها به مصاف خوشه طلایی ساوه رفت؛ در این مسابقه که در ساوه و به میزبانی خوشه طلایی برگزار شد ، تیم فوتبال چوکا تالش با نتیجه یک بر صفر مغلوب میزبانش شد تا نتواند به دومین پیروزی متوالی خود در این مسابقات دست یابد.
تیم چوکا که هفته گذشته در دربی گیلان در لیگ دسته دوم موفق شده بود داماش گیلان را شکست دهد در این دیدار خارج ار خانه نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.
تا پایان هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم و در گروه اول ، داماش گیلان با انجام چهار مسابقه و کسب هفت امتیاز در مکان پنجم و چوکا تالش با انجام پنج مسابقه و کسب هفت امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارند.
همچنین تیم فوتبال شهرداری فومن دیگر نماینده استان گیلان که در گروه دوم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور قرار دارد که در هفته ششم این مسابقات در بندرعباس به مصاف تیم شهرداری این شهر رفت؛ در جریان این مسابقه ، شهرداری بندرعباس در یک بازی برتر و پرگل با نتیجه چهار بر صفر شهرداری فومن را مغلوب کرد تا این تیم گیلانی نیز در هفته ششم این رقابت ها متحمل شکست شود.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، 28 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول هر گروه و برنده تیم های دوم به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کنند.
استان گیلان سه نماینده در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور دارد که تیم های فوتبال چوکا تالش و داماش گیلان در گروه اول و تیم شهرداری فومن در گروه دوم این دوره از رقابت ها حضور دارند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.