فرماندار ماسال گفت: مهمترین سرمایه هر مدیر اعتماد مردم است.

به گزارش ایلنا از ماسال، با حضور فرماندار و بخشداران بخش مرکزی و شاندرمن، از تعدادی از مدیران و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان ماسال تجلیل شد.

محمد جواد عامر در این مراسم گفت: نیروی انتظامی آینه آرامش است، به نحوی که هرگاه مردم به مشکلی بر می خوردند، نخستین موضوعی که به ذهن‌شان می رسد، تماس با نیروی انتظامی است.

عامر افزود: این موضوع نشان می دهد مردم نیروی انتظامی را باور داشته و به آن اطمینان دارند.

وی در ادامه گفت: مهمترین و بزرگترین سرمایه هر مدیری اعتماد مردم است، هرگاه مدیری اعتماد مردم را از دست داد، آن روز دیگر صاحب هیچ چیز نیست.

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: بر اساس آمارهایی که توسط نهادهای رسمی تهیه و تنظیم آمار ارائه شده، در هنگام گرفتاری‌ها برای مردم، اولین موضوعی که در راس آن آمار قرار دارد، نیروی انتظامی بوده و در بحث اعتماد نیز نیروی انتظامی دومین رتبه را در بین تمامی دستگاه‌های کشور دارد، این نشان می دهد مردم قدردان افرادی که بخاطر آنها زحمت می کشند و چشمانشان تا صبح آرام ندارد، هستند.

وی افزود: نیروی انتظامی از جمله نهادهایی است که در عمق و جان و دل مردم نفوذ کرده و مردم از نیروی انتظامی انتظار برخورد خوب در همه حال را دارند، دوست دارند چهره ای ببیند که به آنها آرامش می دهد.

در حوادثی که در جامعه ما داشتیم و در مواقع مختلف، آن صبر، آن درایت و آرامش نیروی انتظامی اگر نبود، شاید بسیاری از مسائل پیش آمده به این راحتی حل و فصل نمی شدند.

محمد جواد عامر در ادامه با اشاره به سیل های هفته های اخیر گفت: جای سپاسگزاری دارد، اینکه عزیزان انتظامی در این ایام با جان و دل به یاری ما شتافتند و در هفته ای که مختص به آنها بودنیز به صورت شبانه روزی آماده خدمت به مردم بودند.

وی افزود: در سایه امنیت است که بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد، به واسطه امنیت اقتصاد متحول شده و کسب و کار رونق خواهد گرفت، به واسط آن بنیان خانواده مستحکم خواهد شد و زندگی اصالت خود را پیدا خواهد کرد و در سایه امنیت است که آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا کرده و ناهنجار تبدیل به هنجار خواهد شد، همه اینها را مرهون و مدیون شما عزیزان هستیم.

فرماندار ماسال همچین از تلاشهای سرهنگ اصلانی فرمانده پیشین نیروی انتظامی ماسال قدردانی و برای فرمانده جدید این شهرستان آرزوی موفقیت کرد.

در پایان این مراسم از جمعی از مدیران و کارکنان نیروی انتظای شهرستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.