سید محسن پورمحسنی شکیب عصر سه شنبه در این خصوص به ایرنا گفت:این پویانمایی روایت گر اسارت دو پرنده و تلاش آنها برای آزادی از قفس، و تجربه استقلال است.
این فیلمساز جوان اظهار داشت:جشنواره بین المللی فیلم سنت لوئیس آمریکا مورد تایید آکادمی اسکار و از مهمترین جشنواره های فیلم آمریکا به شمار می آید که هدف اصلی آن ایجاد تعاملات بین فرهنگی به کمک سینماست.
وی افزود:در این دوره از جشنواره فیلم سنت لوئیس، 173 فیلم کوتاه و بلند داستانی، مستند و انیمیشن از سراسر جهان در 27 بخش طی 11 روز از دهم تا 20 آبان (1 الی 11 نوامبر) در شهر سنت لوئیس آمریکا به نمایش گذاشته می شود.
شکیب خاطرنشان کرد: دیگر عوامل این انیمیشن عبارتند از کارگردان هنری، طراح و انیماتور: فراز خیراله پور، طراح صدا و آهنگساز: آرمین بهاری و دستیار تهیه کننده: سید ابراهیم پورمحسنی شکیب.
سید محسن پور محسنی شکیب متولد 1367رشت، فیلمساز و عکاس مستقل دارای 8 سال سابقه ی کاری مرتبط و ساخت 4 انیمیشن کوتاه و سابقه حضور در بیش از 85 جشنواره ی ملی و بین المللی است.
وی دارای مدرک کارشناسی تکنولوژی عمران از دانشگاه آزاد و دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی - دانشگاه گیلان و دارای مدرک دوره یکساله فیلم سازی در انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر رشت با درجه عالی است.
انیمیشن کوتاه 'بالزی' وی تاکنون در3 جشنواره ملی و بین المللی از قبیل جشنواره بین المللی انیمیشن وارنا (بلغارستان)، جشنواره بین المللی فیلم سنت لوئیس (آمریکا) به نمایش در آمده است.
انیمیشن کوتاه 'اوراکل' وی نیز در 12 جشنواره بین المللی از جمله جشنواره بین المللی فیلم بوچان (کره جنوبی)، جشنواره بین المللی فیلم آلتو ویسنتینو (ایتالیا)، جشنواره بین المللی فیلم حقوق بشر کرامت (اردن)، جشنواره بین المللی سینما سیتی (صربستان) و جشنواره بین المللی انیمیشن اوکراین 'لینولیوم' (اوکراین) اکران شده است.
همچنین انیمیشن های کوتاه 'بازی تمام شد' و 'کاغذ سفید' این هنرمند در 74 جشنواره نمایش داده شده است.
از جمله جوایز کسب شده توسط این هنرمند می توان به کسب مقام 'جوان برتر استان گیلان در زمینه ی انیمیشن' از سوی معاونت فرهنگی و امور جوانان و اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان اشاره کرد.
عکسهای این هنرمند نیز در 9 نمایشگاه گروهی ملی و بین المللی از قبیل:'سمای قلم' اداره کل فرهنگ و ارشاد تهران، 'آیین ها از دریچه دوربین' موزه تاریخ ملی تفلیس (گرجستان)، 'Law Of Identity ' (انگلستان) و 'ExperimentoBio' (اسپانیا) به تماشا گذاشته شده است.
6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.