با حضور مدیران استانی و شهرستانی، مشکلات 10 واحد تولیدی و خدماتی ماسال بررسی شد.

به گزارش ایلنا از ماسال،جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان ماسال با حضور فرماندار ماسال، سید محمد احمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان، مدیران کل، مدیران عامل بانک‌ها و مدیران شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

محمد جواد عامر در این جلسه گفت: ماسال در سال 76 تبدیل به شهرستان شده و از جمعیتی بالغ بر 52649 نفر و 16091 خانوار تشکیل شده که از این تعداد 23630 نفر در حوزه شهری و باقی آن در روستاها ساکن هستند.

وی افزود: منابع درآمدی این شهرستان کشاورزی و دامپروری بوده که به لطف تدابیر رئیس جمهور محترم و استاندار پرتلاش گیلان، طی سالهای اخیر گردشگری نیز به عنوان منبع درآمد دیگری در شهرستان تبدیل شده است.

فرماندار ماسال در ادامه گفت: از روز ایجاد کارگروه اشتغال در شهرستان، تاکنون 33 جلسه در این خصوص برگزار شده و همچنین کارگروه رفع موانع تولید این شهرستان نیز 6 جلسه داشته است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت شهرک صنعتی در این شهرستان افزود: برای شهرستان ماسال در سال 85 زمینی به مساحت حدود 17 هزار متر مربع به عنوان شهرک صنعتی در نظر گرفته شده که در همان زمان به انعقاد 61 مورد قرارداد منجر شده که به دلیل عدم مراجعه سرمایه گذاران 38 مورد آن فسخ شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: تعداد قراردادهای موجود در حال حاضر 24 مورد است که تعداد 5 واحد آن فعال هستند، 5 واحد دیگر در حال ساخت بوده و تعداد 4 واحد به بهره برداری رسیده اما با این حال راکد هستند.

تعداد پرسنلی که امروز در شهرک صنعتی درحال اشتغال هستند 35 نفر هستند و 4 قرارداد جدید هم در این راستا منعقد شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.