رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: این تکواندوکار شایسته گیلانی به همراه چهار ملی پوش دیگر بامداد امروز، تهران راه به مقصد منچستر انگلستان ترک کردند.
محسن سترگی افزود: مرحله چهارم مسابقات گرندپری سال 2018 از 27 مهرماه جاری با حضور زبده ترین تکواندوکاران کشورهای مختلف جهان آغاز می شود و آرمین هادی‌پور تکواندوکار شایسته گیلانی به همراه فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی و میرهاشم حسینی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم اعضای تیم ملی تکواندو ایران هستند.
وی بیان کرد: هدایت تیم ملی تکواندو ایران در رقابت های گرند پری انگلستان بر عهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.
به گزارش ایرنا چهارمین مرحله مسابقات تکواندو گرند پری G4 و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و یک هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.
آرمین هادی پور متولد 1373 اهل شهرستان رشت است و تاکنون مقام های زیادی را در رشته تکواندو کسب کرده که می توان به کسب مدال طلای المپیک آزمایشی ریو ، مدال نقره قهرمانی جهان ، 2 مدال قهرمانی آسیا (که یکی از این مدال ها طلا و دیگری برنز می باشد که مدال طلا برای اولین بار در تاریخ تکواندو ایران بدست آمده)، کسب 2 مدال طلا یونیورسیاد، یک مدال نقره جام جهانی، یک مدال نقره گرند پریکس ، مدال طلای گرند اسلم و مدال نقره گرند پری روسیه اشاره کرد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.