مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:این مسابقه ، عصر روز جمعه 27 مهر در ورزشگاه سردارجنگل رشت در مقابل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان برگزار می شود.
محسن سیدی افزود:خوشبختانه تیم فوتبال سپیدرود رشت در این دیدار بازیکن محروم ندارد اما میثم فردوسی و یعقوب کریمی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم خود در دیدار برابر ذوب آهن اصفهان نیستند.
وی بیان کرد: سایر بازیکنان در آمادگی کامل بسر می برند و منتظر ارائه بازی خوب برابر تیم ذوب آهن اصفهان هستند و امیدواریم که اولین پیروزی خود در رقابت های لیگ برتر را مقابل این تیم به دست بیاوریم.
مربی تیم فوتبال سپیدورد رشت خاطرنشان کرد: تمرینات این تیم به طور منظم زیر نظر کادر فنی سپیدرود در حال اجراست و بازیکنان در شرایط خوب بسر می برند و امیدواریم با کسب پیروزی برابر تیم ذوب آهن دل هواداران خود را شاد کنیم.
تا پایان هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است ، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با کسب 9 امتیاز در مکان نهم و تیم سپیدرود رشت نیز با کسب 2 امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.