قدرت واحدپور روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در نیمه نخست سال جاری، 52 هزار و 374 فقره نامه عادی و مطبوعات و 13 هزار و 760 برگ عوارض شهرداری توسط این اداره توزیع شده است.
وی بیان کرد: با فعالیت 24 دفتر پست شهری و روستایی، دورترین روستاها نظیر حیران و قره سو تحت پوشش است و پست آستارا از نظر کیفیت خدماترسانی ، از رتبه 16 در استان گیلان به رتبه هشت ارتقا یافته است.
وی با اشاره به فعالیت 21 کارمند در اداره پست آستارا ادامه داد: به دنبال تجهیز نامه رسانان به سیستم همراه نامه رسان و حذف روش کاغذی و دستی، مردم با امضای الکترونیکی از وصول مرسوله خود اطمینان حاصل می کنند.
واحدپور گفت: در نیمه نخست امسال 11 هزار و 50 فقره کارت ملی هوشمند توزیع و به ثبت نام یکهزار و 764 نفر برای دریافت آن اقدام شد و مردم، دریافت کارت ملی هوشمند را به پایان سال موکول نکنند.
او افزود: هزینه صدور کارت ملی هوشمند 290 هزار ریال است و 200 هزار ریال آن برای پیش ثبت نام و 90 هزار ریال به عنوان هزینه پست دریافت می شود.
رئیس اداره پست آستارا گفت: امنیت، دقت و سرعت در خدمات پستی مهم است و اعتماد مردم، بزرگترین سرمایه این اداره محسوب می شود.
17 تا 23 مهرماه هفته ملی پست است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.