طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، نرگس دستیار به سمت معاون آموزش ابتدایی و سیروس محمدی به‌سمت معاون آموزش سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان منصوب شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، در حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، نرگس دستیار به سمت معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان انتخاب و از تلاش‌های سیروس محمدی در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی شد.

نادر جهان‌آرای در این حکم بر توسعه فرهنگ اقامه نماز، افزایش میزان مشارکت خانواده‌ها در مدرسه، ارتقای معرفت دینی و انقلابی دانش‌آموزان  گسترش و تأمین همه‌جانبه عدالت آموزشی و تربیتی، استفاده از افراد متخصص و کاردان با پذیرش گفتمان اعتدال محور تأکید کرده است.

گفتنی است، نرگس دستیار متولد ۱۳۵۶ و با ۱۲ سال سابقه، پیش از این به مدت ۵ سال ریاست اداره دوره دوم آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان را به عهده داشت.

همچنین در حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، سیروس محمدی به سمت معاون آموزش سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان منصوب و از تلاش های غلامرضا مدبری فر در زمان تصدی این مسئولیت، قدردانی شد.

نادر جهان آرای در این حکم بر ساماندهی مطلوب منابع انسانی و مالی، برنامه ریزی سالانه میان مدت مبتنی بر راهبردها، نظارت مستمر و مداوم بر فرآیند اجرایی از طریق نظارت دوره ای، برنامه‌ریزی برای گسترش و نشر فرهنگ اسلامی متناسب سوادآموزان و ایجاد هماهنگی و همسویی لازم در حوزه منابع و امکانات فعالیت‌های سوادآموزی تأکید کرده است.

سیروس محمدی متولد ۱۳۴۹ با ۲۹ سال سابقه، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد رشته جغرافیا، پیش از این معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان را به عهده داشت.

1

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.