گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان به خبرگزاری ایرنا حاکیست، نادر جهان آرای در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک در رشت افزود: دانش آموزان همیار پلیس آموزش ‌هایی را که افراد، هنگام دریافت گواهینامه فرا می گیرند، در دوران کودکی و در مدارس یاد گرفته و به دیگران منتقل می‌ کنند.
وی با بیان این که فرهنگ رعایت قوانین در جامعه نهادینه نشده اظهار داشت: قبل از اجرای قوانین در جامعه باید بستر مناسب اجرای قانون یعنی فرهنگ رعایت قوانین در جامعه نهادینه شود.
جهان آرای با تاکید بر این که باید به‌ خوبی قوانین را در مدارس به دانش آموزان آموزش داد، خاطر نشان کرد: اگر قوانین به‌ خوبی به دانش آموزان آموزش داده شود هم خودشان مجری قانون می‌ شوند و هم قوانین را به والدین خود تذکر می‌دهند.
وی با اشاره به ارتباط خوب بین آموزش و پرورش و نیروی انتظامی گیلان تصریح کرد: رشد شاخصه‌ های توسعه کشور در استان با به حداقل رسیدن تلفات رانندگی در استان رخ می‌دهد.
وی اظهار امیدواری کرد که با مشارکت دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت و ایمنی جامعه، شاهد کاهش سوانح رانندگی در جامعه باشیم.
استان گیلان دارای بیش از 375 هزار دانش آموز است که بر اساس آخرین آمار دریافتی، در بیش از 20 هزار کلاس درس مشغول به تحصیل هستند.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.