فرماندار شفت از خسارت 17.5 میلیارد تومانی سیل به این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از شفت، محمدرضا محسنی در نشست بررسی میزان خسارات های سیل اخیر در شفت با اشاره به اینکه طغیان رودخانه ها سبب تخریب 3 دهنه پل در روستاهای این شهرستان شد، گفت : به 32 واحد مسکونی و 10 واحد تجاری نیز آسیب وارد شد.

فرماندار شفت با بیان اینکه 24 کیلومتر از خطوط انتقال برق ، 3 کیلومتر از خطوط گاز و 1.5 کیلومتر از شبکه آبرسانی و بخشی از شبکه مخابراتی در جریان سیل در این شهرستان تخریب و یا آسیب دید افزود : تخریب و آب شستگی جاده ها و دیواره سازه ها از دیگر مشکلات ایجاد شده بر اثر بارش متناوب باران و طغیان رودخانه ها است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رانش زمین در 5 نقطه از ویسرود سبب مسدود شدن و اخلال در رفت و آمد 250 خانوار این روستا و همچنین 650 خانوار عشایری شهرستان شفت شده است افزود : مسیر گردشگری امام زاده اسحاق نیز در دونقطه دچار رانش شده است .  

محسنی با اشاره به اینکه سیل سبب تخریب 30 سردهنه خاکی و صدمه زدن به دیواره رودخانه ها ، نهرها و سردهنه های مربوط شد افزود: بر اساس آخرین گزارش‌ها، مجموع خسارات‌های تحمیل شده سیل در شهرستان شفت بالغ بر 17.5 میلیارد تومان است .

وی در پایان تصریح کرد : عدم لایروبی و ساماندهی رودخانه ها یکی از عوامل تشدید و وارد شدن خسارت سیل اخیر در شهرستان شفت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.