فرماندار ماسال گفت: پس از گذشت یک‌روز از وقوع سیلاب در شهرستان ماسال مسیرهای روستایی شهرستان بازگشایی شد.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمد جواد عامر با حضور در مناطق سیل زده شهرستان ماسال  و مسیر ییلاقی اولسبلنگاه، آخرین وضعیت این مناطق را از نزدیک بررسی کرد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان ماسال طی این بازدید، با بیان اینکه خوشبختانه  با تلاش اعضای ستاد مدیریت بحران، مسیر دسترسی 27 روستای شهرستان  که بر اثر سیل مسدود شده بود، بازگشایی شد، افزود: پل دوله ملال از جمله مسیرهای مسدود شده بود که با تلاش شبانه روزی صبح امروز به طور کامل بازگشایی شد.

فرماندار ماسال  با اشاره به قطع آب 17 روستای بخش مرکزی ماسال بر اثر سیلاب، اظهار داشت: با تلاش اداره آب و فاضلاب روستایی،  هم اکنون آب این روستاها وصل شده، البته با توجه به فشار اولیه،  این آب هم اکنون برای آشامیدن مناسب نمی باشد که بدین منظور دوعدد تانکر آب روستایی شرکت آبفار استان به شهرستان منتقل گردیده و تا مناسب شدن وضعیت آب آشامیدنی، آب شرب اهالی این روستاها از این طریق تامین می شود.

عامر ادامه داد: روستاهای گنذر، گرمخونی، توت نساء، نساء سراکه، سیاهدول، تاسکوه، ژیه کوه، لیپا، مرکیه، نظر محله، دوله کوه، میرمحله، ورمیه، تبرسرا، وره کول و طبق سر از جمله روستاهای شهرستان بودند که روز گذشته شبکه آبرسانی آنها بر اثر جاری شدن سیلاب قطع شده بود.

وی افزود: همچنین برق روستای پنگاپشت با کمک عوامل اداره برق از عصر دیروز وصل گردیده و از 60 مشترک تلفن که ارتباط آنها بر اثر سیلاب قطع شده بود،  40 اشتراک رفع مشکل شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.