استاندار گیلان از مناطق خسارت‌دیده در سیل اخیر بازدید کرد و گفت: با اعمال مدیریت صحیح و ساماندهی به‌موقع از وقوع خسارت بیشتر به مردم جلوگیری کنیم.

به گزارش ایلنا از شفت، مصطفی سالاری در حاشیه بازدید جاری شدن سیل در شهرستان‌های شفت و فومن در مصاحبه با خبرنگاران گفت: بارندگی‌های از دیروز بعدازظهر آغاز و اکثر شهرستان‌های استان درگیر جاری شدن سیل هستند.

وی با بیان اینکه میزان بارندگی‌های دیروز بیشتر در مناطق جلگه‌ای و شهرستان‌های شرقی بود، خاطرنشان کرد: شهرستان رودسر در چند ساعت بارندگی به میزان 230 بود و همچنان ادامه دارد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه از امروز صبح بارندگی‌های بیشتر در مناطق کوهستانی و مسطح است، افزود: هم‌اکنون جاده 36 محور مواصلاتی قطع شده و 3 پل اصلی نیز بین رفته است.

نماینده عالی دولت در گیلان گفت: آب شرب حدود 11 هزار خانوار قطع شده و در بعضی از مناطق با قطعی برق مواجه هستیم. به‌دلیل ورود آب به منازل مسکونی مردم خسارت متعددی وارد شده است.

سالاری با بیان اینکه میزان بارندگی در شهرستان شفت قابل توجه بوده، افزود: سرعت آب از مناطق کوهستانی و جاری شدن سیل رودخانه‌ها را با تهدید مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه اول باید برآورد خسارات به زیرساخت‌ها انجام شود، تصریح کرد: از مسئولان استانی و شهرستان خواست به‌نحوی مدیریت شود تا هرچه سریع‌تر خسارات وارده به زیرساخت‌ها جبران و زندگی مردم به حالت عادی برگردد.

استاندار گیلان امروز از پل و بازار جیرده و روستاهای‌صیقل کومه، چوبر و امام‌زاده ابراهیم شهرستان شفت و از روستاهای قلعه‌رودخان و کَلفَت شهرستان فومن بازدید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.