بانک کشاورزی در شهرستان رشت با پرداخت 108958 میلیون ریال به 105 نفر در بین شهرستان‌های استان از نظر مبلغ بیشترین میزان پرداخت را دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، در جوابیه بانک کشاورزی استان گیلان که به دفتر این خبرگزاری ارسال شده، آمده است:

احتراماً با عنایت به اعلام خبری مبنی بر نارضایتی فرماندار رشت از عملکرد بانک کشاورزی در جذب اعتبار اشتغال پایدار روستایی و عشایری مستدعی است دستور فرمایید نسبت به درج توضیحات ذیل اقدام شود.
  مجموعه شعب بانک کشاورزی استان گیلان در سالجاری مبلغ 693289 میلیون ریال تسهیلات در قالب طرح اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری را به 1267 نفر متقاضی پرداخت کردند. 
  علیرضا طاهری مدیر شعب بانک کساورزی استان گیلان با اعلام این مطلب افزود: کل سهمیه اعتبار ابلاغی بخش سرمایه ای این بانک مبلغ 693289 میلیون ریال بوده که در حال حاضر صد در صد پرداخت شده است.
  لازم به ذکر است بانک کشاورزی در شهرستان رشت با پرداخت108958 میلیون ریال به 105 نفر در بین شهرستانهای استان از نظر مبلغ بیشترین میزان پرداخت را دارد. 
شایان ذکر است بانک کشاورزی استان گیلان به عنوان یک بانک تخصصی پرداخت تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی روستایی و عشایری را با هدف کاهش نرخ بیکاری و رونق اشتغال در مناطق روستایی به عنوان اولین بانک در کشور با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شعب رشت و لنگرود آغاز نموده  و در حال حاضر آمادگی دارد تا در صورت تخصیص و ابلاغ سهمیه جدید اعتبار تسهیلات مورد نظر را به سایر متقاضیان واجد شرایط پرداخت نمایند.
خبرگزاری ایلنا: لازم به توضیح است که انتشار خبر انتقاد فرماندار رشت از عملکرد بانک کشاورزی شهرستان رشت در راستای عدم پرداخت تسهیلات اشتغال زایی در پورتال این فرمانداری درج و جهت انتشار به این خبرگزاری ارسال شده بود که عیناً منتشر شد.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.