به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمدرضا اسحاقی در سخنان پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه رشت افزود: امنیت نعمتی است و تا مادامی که سایه آن بر سر جوامع باشد ، همچون نعمت سلامت کمتر قابل درک است اما به عنوان یک نیاز اساسی در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی بر کسی پوشیده نیست.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی ماموریت های گسترده ای دارد، افزود: نیروی انتظامی مظهر توامان رافت و اقتدار است که 99 درصد جامعه مشمول رافت ، مهربانی و تعامل پلیس می شوند.
فرمانده انتظامی گیلان تصریح کرد: تولید و حفظ امنیت از رسالت های دولت هاست و در همین راستا ، در سایه ایثار، گذشت و شهادت دلیر مردان این امنیت تامین می شود .
سردار اسحاقی ادامه داد: امروز هم امنیت را در حد قابل قبول به صورت عمومی داریم و در ورای مرزهایمان توسط مردان غیور کشورمان نیز امنیت تولید و برای حفظ آن در کشور تلاش می شود.
وی با اشاره به نقش مردم در حفظ و تولید امنیت تصریح کرد: امنیتی که پایدار است ، نقش مردم در آن اساسی و کلیدی لحاظ شده و به دستگاه هایی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای حفظ و تولید امنیت نقش دارند، کمک می کند.
وی با اشاره به شعار امسال نیروی انتظامی به عنوان پلیس مقتدر، امین مردم گفت: این شعار رویکرد سالجاری تا مهرماه سال آینده ناجاست و مبنای برنامه ریزی و طراحی ما طی این مدت می باشد و بدیهی ترین توقع مردم نیز داشتن پلیس مقتدر برای حفظ جان ، مال و نوامیس در مواجهه با قانون شکنان و برهم زنندگان آرامش مردم است .
سردار اسحاقی هفته ناجا را فرصتی برای حضور در جامعه ، مساجد ، صنوف، بین دانش اموزان و دانشجویان برای یک گفتمان چهره به چهره جهت تعامل و همکاری برای تحقق امنیت پایدار و اسایش خاطر جامعه عنوان کرد.
از 13 تا 19 مهرماه هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.