سرپرست شهرداری رشت با تاکید براینکه مجموعه شهرداری با آمادگی کامل به استقبال بارش باران خواهد رفت تاکید کرد: نباید بارش باران و وزش باد را دست کم بگیریم.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه ستاد بحران شهرداری رشت با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران و وزش باد شدید در روزهای جمعه و شنبه با حضور علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت در دفتر معاونت خدمات شهری برگزار شد.

علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت در این جلسه اظهار کرد: شهرداری رشت برای مقابله با بحران های احتمالی از ماه های گذشته جلسات و برنامه ریزی های لازم را انجام داده است.   وی بر استفاده از لباس فرم توسط کارکنان تاکید کرد و افزود: حضور به موقع پرسنل عملیاتی در هنگام بحران در سطح شهر موجب دلگرمی شهروندان می شود.   بهارمست شهرداری را جزو نخستین دستگاه های اولیه خدمت رسان در شهر عنوان کرد و گفت: شهرداری رشت نشان داده در هر شرایطی پای کار است و انتظارات از این مجموعه همواره بالا است.

بهارمست با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش ۲۰۰ میلیمتری باران از صبح جمعه بیان کرد: با توجه به لوله گذاری های انجام شده نگران آب گرفتگی در معابر شهری نیستیم و تنها امکان طغیان رودخانه ها وجود دارد.

علی مقصودی معاون خدمات شهری شهرداری رشت نیز در این جلسه اظهار داشت: مطابق پیش بینی های هواشناسی از صبح جمعه تا ظهر شنبه ۲۰۰ میلیمتر بارندگی خواهیم داشت. مقصودی با تاکید براینکه مجموعه شهرداری با آمادگی کامل به استقبال بارش باران خواهد رفت تاکید کرد: نباید بارش باران و وزش باد را دست کم بگیریم.   معاون خدمات شهری شهرداری رشت با اشاره به اینکه بارش شدید باران ممکن است منجر به بروز سیلاب و طغیان رودخانه ها شود مطرح کرد: بروز سیلاب و طغیان رودخانه ها در اختیار شهرداری نیست ولی شهرداری با آمادگی کامل خود را برای حوادث احتمالی آماده کرده است.   وی بیان داشت: باید کلیه ماشین آلات عمرانی شهرداری در آماده باش کامل باشند و کشیک های شبانه روزی برای کارکنان در نظر گرفته شود.   مقصودی با تاکید بر اینکه هیچ گونه کوتاهی در مواقع بحران پذیرفتنی نیست افزود: سامانه ۱۳۷ شهرداری باید به صورت شبانه روزی فعال باشد تا شهروندان گزارشات خود را در هر ساعت از شبانه روز به سامانه ۱۳۷ منتقل کنند.   در این جلسه علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت،علی مقصودی معاون خدمات شهری شهرداری رشت، علیرضا حاجی پور رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت، سجاد محجوب رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت، حامد بشردانش مدیر خدمات شهری شهرداری رشت و معاونین خدمات شهری مناطق و روسای نواحی حضور داشتند.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.