بهزاد رسولیان روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: در این مدت آتش نشانان این منطقه در عملیات امداد و نجات و همچنین اطفای حریق 83 واحد مسکونی ، 49 واحد تجاری ، 235 پوشش گیاهی ، 12 واحد انباری ،17 خودرو و شش کارخانه شرکت داشته اند.
وی با اشاره به انجام 62 مورد عملیات امداد و نجات تصادفات توسط آتش نشانان این شهر در یک سال گذشته اظهار داشت: 35 مورد جمع آوری حیوانات موذی و ولگرد، 18 مورد بریدن انگشتر ، 36 مورد عملیات رهایی از آسانسور ، 12 مورد عملیات در حوادث غیر مترقبه و حضور در پنج عملیات غریق نجات از دیگر اقدامات ماموران است.
به گفته رسولیان، همچنین در این مدت 35 کارگاه آموزشی با هدف آشنایی دانش آموزان با فعالیت های امداد و نجات آتش نشانان تشکیل شده است.
وی تعداد آتش نشانان ایستگاه آتش نشانی آستانه اشرفیه را 19 نفر عنوان کرد و گفت: سه دستگاه ماشین سنگین ، یک ماشین نیمه سنگین ، یک بالا بر و یک نیسان پیش رو از جمله امکانات ایستگاه آتش نشانی این شهر است.
وی انجام هرگونه عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانان را در گرو همکاری مناسب مردم دانست و گفت: انتظار می رود مردم هنگام بروز هرگونه حادثه ابتدا خونسردی خود را حفظ کنند و بلافاصله با شماره 125 تماس بگیرند تا آتش نشانان خود را به محل برسانند.
شهر آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.
7287/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.