به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال دخانیات گیلان عصر دوشنبه از هفته هفتم این مسابقات در این دیدار با نتیجه 2 بر صفر برابر تیم فوتبال شهرداری بندرانزلی به برتری رسید تا صدرنشین این رقابت ها شود.
در این مسابقه به میزبانی تیم دخانیات در رشت این تیم بر بازی تسلط کاملی داشت و با استفاده مناسب از فرصت میزبانی و به ثمر رساندن 2 گل ، به برتری رسید تا هر سه امتیاز این بازی را کسب کند.
همچنین در دیگر بازی های برگزار شده از هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان، تیم فوتبال شهرداری ماسال و هیات فوتبال کوچصفهان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم شهرداری ماسال با نتیجه سه بر یک حریفش را مغلوب کرد و تیم فوتبال مقاومت آستارا نیز با نتیجه سه بر صفر برابر میرزاکوچک صومعه سرا پیروز شد.
در سایر بازی های انجام شده این مسابقات نیز ، تیم فوتبال شاهین بندرانزلی با نتیجه یک بر صفر تیم استقلال رشت را شکست داد و بازی تیم های فوتبال ملوان جوان رشت و شهرداری رضوانشهر با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.
اما در پرگل ترین دیدار هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان، تیم های شهرداری کلاچای و ملوان ب بندرانزلی رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم شهرداری کلاچای با نتیجه چهار بر 2 حریفش را مغلوب کرد.
در جدول رده بندی این رقابت ها و تا پایان هفته هفتم ، تیم فوتبال دخانیات گیلان با کسب 16 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، تیم های فوتبال مقاومت آستارا و شهرداری بندرانزلی نیز با کسب 14 امتیاز در تعقیب صدرنشین هستند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام گیل، 13 تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.