به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال شهرداری ماسال عصر یکشنبه در این دیدار با نتیجه 2 بر یک برابر تیم فوتبال جوانان شهرداری رشت به برتری دست یافت.
در این مسابقه که به میزبانی تیم شهرداری رشت برگزار شد، این تیم نتوانست از فرصت میزبانی خود سود برده و در نهایت با واگذاری نتیجه مقابل تیم جوانان شهرداری ماسال ، یک شکست خانگی را متحمل شد.
از طرف دیگر تیم فوتبال جوانان شهرداری ماسال که در این دیدار خارج از خانه برتر از میزبان خود ظاهر شد با پیروزی در این مسابقه و کسب هر سه امتیاز این دیدار ، از تیم های انتهای جدولی جدا شد و به میانه های جدول رده بندی این دوره از رقابت ها صعود کرد.
همچنین در دیگر بازی برگزار شده از هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ جوانان باشگاه های استان گیلان، تیم های همشهری کیانمهر و نصر رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال جوانان کیانمهر رشت با نتیجه یک بر صفر حریف خود را مغلوب کرد.
تیم فوتبال جوانان کیانمهر رشت که تاکنون نتایج خوبی را در فصل جاری در رقابت های لیگ جوانان گیلان کسب کرده، در این دیدار نیز توانست هر سه امتیاز این مسابقه را کسب و به صدر جدول این دوره از مسابقات صعود کند.
در جدول رده بندی این رقابت ها نیز ، تیم های فوتبال سپیدرود و کیانمهر رشت با کسب 13 امتیاز در مکان های اول و دوم جدول رده بندی قرار دارند ، تیم شهدای نویر بندرانزلی نیز با کسب 12 امتیاز و سرخپوشان رشت با کسب 10 امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ جوانان باشگاه های استان گیلان ، 12 تیم از شهرهای مختلف این استان در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.