به گزارش خبرنگار ایرنا امام جمعه آستارا عصر یکشنبه در این آئین گفت: طلاب با سخنرانی در برنامه های مختلف و تبلیغ های وسیع و مناسب، در تشویق و ترغیب جوانان و بسیجیان برای حضور در صحنه های نبرد حق علیه باطل موثر بودند و چهار هزار و 350 روحانی در دفاع مقدس شهید شدند.
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا افزود: روحانیان بسیجی در دفاع مقدس با برگزاری جلسات قرآنی و صحبت های معنوی، علاوه بر روحیه دادن به رزمندگان باعث دلخوشی و دلگرمی آنها می شدند.
خاطره گویی تعدادی از روحانیان از دوران دفاع مقدس از بخش های دیگر این آئین بود.

** یادواره شهدای دانش آموز آستارا برگزار شد
یادواره 12 شهید دانش آموز آستارا با حضور جمعی از مسئولان، مربیان و دانش آموزان در دبیرستان پسرانه امام علی (ع) این شهرستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی آستارا روز یکشنبه در این آئین گفت: جهاد علمی به عنوان نیاز اصلی قشر جوان، باید مورد توجه دانش آموزان قرار گیرد و تحقق آن، آینده کشور را تضمین می کند.
حسین سلیمان نژاد افزود: دشمن با تمام ابزار سعی در سستی باور نوجوانان و جوانان دارد و دانش آموزان باید به این امر بصیرت داشته باشند.
وی بیان کرد: وظیفه اصلی دانش آموزان دفاع عقلانی از دین است و آنها باید به دنبال الگوهای دینی و اسلامی باشند و سیره زندگانی حضرت فاطمه (س) و زینب (س) بهترین چراغ راه است.
این آئین با قرائت شعر و پخش نماهنگ هشت سال دفاع مقدس پایان یافت.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و 166 شهید را به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.
7105 / 2007/ 7124
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.