به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پیکان عصر جمعه گذشته در شهر قدس تهران رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع میزبان خاتمه یافت. سپیدرود که پیش از این نیز برابر پرسپولیس قرار گرفته و در نهایت با یک گل مغلوب شده بود، از دو بازی اخیر در تهران، دست خالی به رشت بازگشته است.
سپیدرود رشت به دلیل مشکلات مدیریتی ، لیگ برتر را بدون سپری کردن دوران بدنسازی آغاز و در ابتدای راه با دو شکست و یک تساوی در سطح مدیریتی و کادر فنی دچار تغییر شد؛ با روی کار آمدن کریمی ، کادر فنی جدید این تیم نیز تشکیل شد و این گروه جدید حداقل به فرصت دو ماهه برای بازسازی سپیدرود نیاز داشتند که البته این فرصت نیز با توجه به تعطیلات حدود 20 روزه لیگ برتر به وجود آمد و طرفداران این تیم هم اینک نیز انتظار کسب نتایج بهتری را از سپیدرود دارند.
سپیدرود در برابر پرسپولیس دفاع خوبی انجام داد اما در دقایق پایانی بازیکنان این تیم کم آوردند و در فاصله فقط دو دقیقه مانده به پایان این دیدار، دروازه خود را گشوده دیدند؛ این تیم پرطرفدار شمال کشور در دیدار برابر پیکان نیز چنین وضعیتی داشت و در دقیقه 85 یک گل دریافت کرد.
با توجه به شرایط موجود در جدول رده بندی و قرار گرفتن تیم سپیدرود در انتهای جدول ، با این دو شکست متوالی فاصله این تیم با سایر تیم های انتهای جدولی زیاد شده که این امر زنگ خطر جدی برای سرخپوشان رشتی بشمار می رود و لازم است کادر فنی سپیدرود چاره ای بیاندیشند و فکری به حال دقایق پایانی بازی های این تیم به خصوص در دیدارهای خارج از خانه داشته باشد.
از طرف دیگر تیم سپیدرود در هر دو گلی که در دقایق پایانی مقابل تیم های پرسپولیس و پیکان متحمل شد، روی اشتباه دفع توپ توسط مدافعان این تیم بود و به طور حتم کادر فنی تیم باید برنامه ای برای بازیکنان خود داشته باشد تا آنان در دقایق پایانی دچار چنین اشتباهاتی نشوند.
گرچه تیم فوتبال سپیدرود رشت تاکنون نتایج خوبی در لیگ برتر کسب نکرده و در انتهای جدول رده بندی قرار دارد، اما طرفداران خونگرم و پرشمار این تیم به کادرفنی و بازیکنان خود امیدوارند که در ادامه رقابت ها نتایج مطلوبی کسب کرده و در لیگ برتر ماندگار شوند.
تا پایان هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور، سپیدرود رشت با کسب 2 امتیاز در انتهای جدول قرار دارد، نفت مسجد سلیمان نیز با کسب سه امتیاز و یک بازی کمتر در رتبه پانزدهم و تیم صنعت نفت آبادان با شش امتیاز در مکان چهاردهم جدول هستند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.