به گزارش خبرنگار ایرنا، مرحوم سید مصطفی رضازاده سرمربی اسبق تیم ملی کیک بوکسینگ و موی تای کشور ساعاتی پیش بر اثر سانحه تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد.
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مربی سرشناس گیلان و کشور ظهر امروز در مسیر جاده رستم آباد به رشت دچار سانحه تصادف شد.
سعید علیپور افزود: ساعاتی پیش یک دستگاه خودروی نیسان واژگون شد و مرحوم رضازاده سرمربی اسبق تیم ملی کیک بوکسینگ و موی تای کشور برای نجات جان راننده در محل حادثه حاضر شد که متاسفانه یک خودروی نیسان دیگر به شدت با او برخورد کرد و موجب مرگ ناگهانی این مربی ارزنده کشور شد.
وی ادامه داد: مراسم خاکسپاری این مربی ارزشمند رشته های رزمی گیلان صبح فردا (یکشنبه) از ورزشگاه شهید عضدی رشت آغاز و سپس به باشگاه عقاب المپیک در خیابان سعدی رشت برده و در نهایت در منطقه پیربازار رشت به خاک سپرده خواهد شد.
مرحوم سید مصطفی رضازاده اولین کاپیتان تیم ملی کیک بوکسینگ کشورمان بود که عناوین مختلف جهانی ، آسیایی و کشوری را در کارنامه خود به‌ عنوان ورزشکار و مربی دارد و می توان به کسب مدال طلای مسابقات جهانی اتریش به ‌عنوان بازیکن و همچنین مدال نقره قهرمانی آسیا در ماکائو به ‌عنوان مربی نام برد.
مرحوم رضازاده که صاحب باشگاه عقاب المپیک رشت نیز بوده ، طی چند سال اخیر به قهرمانان گیلان در رشته های رزمی کمک های شایانی داشته که از جمله آرمین هادی پور تکواندوکار ملی پوش گیلانی زیر نظر این مربی فقید تمرین و کار می کرد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی گیلان نیز ضایعه درگذشت سید مصطفی رضازاده مربی ارزشمند رشته های رزمی گیلان و کشور را به خانواده و جامعه ورزش استان تسلیت می گوید.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.