به گزارش خبرنگار ایرنا، احمدرمضانپور نرگسی شامگاه دوشنبه در پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت افزود: 25 پروژه سرمایه گذاری تعریف کرده بودیم که با استعفای شهردار این پروژه ها و سایر برنامه ها روی زمین مانده است.
وی با بیان این که اعضای شورای اسلامی رشت بایستی شهردار این کلانشهر را انتخاب کنند، اظهار داشت: مطمئنا اعضای شورا بهترین انتخاب را خواهند داشت؛ چرا عده ای دوست دارند که شورای اسلامی را سیاسی کنند؟ مردم برای این به ما رای ندادند.
این عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت خاطر نشان کرد: عده ای در بیرون شورا دوست داشتند که انتخابات آینده مجلس را به هیات رئیسه شورای اسلامی گره بزنند.
بهراد ذاکری دیگر عضو شورای اسلامی رشت نیز در این جلسه در سخنانی با تاکید بر ضرورت هرچه سریع تر انتخاب شهردار این کلانشهر گفت: مسلما همه ما از ضرورت انتخاب شهردار با توجه به شرایط موجود باخبر هستیم بنابراین بایستی به این مهم توجه شود.
وی با بیان این که از پیمانکار گرفته تا واسطه با لابی گری های مختلف برای انتخاب شهردار تلاش می کنند، تصریح کرد: همه ما بایستی در موضوع مهم شفاف سازی در عمل و نه فقط در گفتار، توجه جدی داشته باشیم.
به گزارش ایرنا مسعود نصرتی قزوینی نژاد آخرین شهردار کلانشهر رشت که با انتخاب اعضای شورای دوره پنجم، با شعار رشت به سوی شکوفایی به عنوان شصت و پنجمین شهردار سکان مدیریت شهری رشت را به دست گرفته بود، سی ام تیرماه سال جاری پس از 10 ماه، استعفایش را به رئیس شورا تقدیم کرد. اعضای شورای اسلامی رشت نیز پس از قبول استعفای نصرتی ، علی بهارمست را به عنوان سرپرست شهرداری این کلانشهر انتخاب کردند.
در این مراسم در غیاب رئیس شورا ، ریاست شورای اسلامی کلانشهر رشت بر عهده نائب رئیس بود.
شورای اسلامی کلانشهر رشت 11 عضو دارد.
کلانشهر رشت حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.