بهرام پورضرب روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان گوشت در چند روز گذشته با نظارت شبکه دامپزشکی آستارا و با رعایت شرایط قرنطینه به تهران حمل شد.
وی بیان کرد: گوشت وارداتی با هدف تنظیم بازار و به قیمت هر کیلوگرم 370 هزار ریال عرضه می شود و شهروندان، گوشت را از مراکز معتبر خریداری و به برچسب تاریخ انقضا، محل تولید و شرایط نگهداری آن دقت کنند.
وی همچنین از ارائه 33 تن پنیر و خامه صادراتی به ارزش 160 هزار دلار به اداره کل گمرک آستارا با نظارت شبکه دامپزشکی این شهرستان خبر طی چند روز گذشته داد.
رئیس شبکه دامپزشکی آستارا ادامه داد: مجوز صادرات این فراورده ها از سوی اداره کل دامپزشکی استان مازندران صادر شده بود و امسال پیش از این 148 تن پنیر و خامه پاکتی، 9 تن شیر پاستوریزه، چهار تن روغن ماهی، 47 تن پودر ماهی و 46 تن ماهی قزل آلا برای صادرات به روسیه، گرجستان و جمهوری آذربایجان به اداره کل گمرک آستارا ارائه شده است.
اداره کل گمرک آستارا در امور واردات و صادرات قطعی، ورود و خروج موقت، تعاونی مرزنشینان، حمل و نقل داخلی و خارجی، امور مسافری، مرجوعی، امانت های پستی و قضایی فعالیت می کند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان، از مبادی مهم صادرات و واردات و تردد اتباع خارجی است.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.