رئیس هیات کشتی استان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: این اردو با حضور کشتی گیران رده سنی نونهالان از استان های مختلف کشور از روز پنجم مهر ماه در بندرکیاشهر آغاز می شود.
نقی هدایتی افزود: در این اردو ، 52 کشتی گیر فرنگی کار در 12 وزن حضور خواهند یافت که در نهایت زبده ترین نفرات به مرحله بعدی اردوی استعدادیابی و بسترسازی تیم ملی نونهالان راه می یابند.
وی ادامه داد : در وزن 35 کیلوگرم سامان ناصری پور از تهران، امیرحسین خدادادی از لرستان، امیررضا برزنونی از خراسان رضوی و صالح سیف خانی از گیلان ، در وزن 38 کیلوگرم میلاد والی زاده از مازندران، حسن آهنگر از قم، مهدی غلامپور از فارس، ابوالفضل شهرکی نیا از سیستان و بلوچستان و هادی سعادتی از تهران در این اردو حضور می یابند.
وی گفت: همچنین در وزن 41 کیلوگرم ابوالفضل احمدی از خراسان رضوی، محمدحسین جوکار از قم، محمدامین روشنی از خراسان شمالی ، ابوالفضل میرشکار از سیستان و بلوچستان و محمد حاجیوند فتحی از خوزستان، در وزن 44 کیلوگرم هادی خواجوی از کرمان، احمدرضا نصیری از چهارمحال و بختیاری، ابوالفضل علیزاده از گیلان و علی حاجیوند نورایی از خوزستان و در وزن 48 کیلوگرم مهرداد مظهری تهران، محمد عشیری از خوزستان، محمدامین عارف خانی از خراسان رضوی و رضا حسن زاده از آذربایجان غربی دیگر نفرات دعوت شده به اردوی استعدادیابی کشتی فرنگی نونهالان کشور می باشند.
رئیس هیات کشتی گیلان بیان کرد: در وزن 52 کیلوگرم سعید اسماعیلی از خوزستان، احمد نجفی از مازندران، عرفان ولی پور از لرستان و فرید سیرتی مقدم از گیلان، در وزن 57 کیلوگرم سیددانیال سهرابی از خوزستان، علی حسین آبادی از خراسان رضوی، سیدمرصاد میریحیی پو از گیلان و محمد آسیایی از تهران در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان کشور در گیلان حضور خواهند یافت.
هدایتی اضافه کرد: همچنین در وزن 62 کیلوگرم علیرضا محمودی از البرز، ایوب رشیدی راد از تهران، سید محمد موسوی از توابع تهران و حجت رضایی از خوزستان ، در وزن 68 کیلوگرم ابوالفضل اکبری از تهران، حسین رضایی از اصفهان، محمدرضا آل بداشتی از گیلان و علیرضا ظهیر شاه آبادی از خوزستان و در وزن 75 کیلوگرم احمد صلح دوست از فارس، محمد خلیلی از خراسان رضوی، محمدحسین جلالی از قم ، آرمین صالح از اردبیل و شایان حبیب زارع از خوزستان دیگر اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان کشور هستند.
وی خاطرنشان کرد: در وزن 85 کیلوگرم نیز امیرحسین زمانی از کرمانشاه، فردین هدایتی از مازندران، امیرحسین صمدی از تهران، ابوالفضل پایدار از خوزستان و حسین پنجی از قزوین و در وزن 100 کیلوگرم محمدعلی محمودی از تهران ، شاهرخ میکائیلی از قم، امیرحسین باقری از لرستان و شایان طهماسبی از خوزستان دیگر نفرات دعوت شده به اردوی استعدادیابی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان کشور هستند.
وی در ادامه گفت: همچنین عبدالکریم کاکاحاجی به عنوان مسئول امور فنی رده سنی پایه کشتی فرنگی ، مجید قائدی، حیدر فرخنده، پیمان مرادی به عنوان مربی و همچنین یک مربی نیز به معرفی از استان های اردبیل، گیلان، آذربایجان شرقی، البرز، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی در این اردو حضور می یابند.
رئیس هیات کشتی استان گیلان اظهار کرد: اردوی استعدادیابی و بسترسازی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان کشور که از روز پنجم مهر در بندرکیاشهر گیلان آغاز می شود، تا روز 11 مهر ماه ادامه خواهد یافت.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.