مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هشتمین مرحله اردوهای تدارکاتی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام بانوان زیر 23 سال از امروز( دوشنبه) در بخش های کایاک و کانو کانادایی با حضور یک ورزشکار گیلانی در هر رشته در دریاچه آزادی آغاز شد.
سعید علیپور افزود: بر این اساس و در رشته قایقرانی کایاک آبهای آرام ، مهسا آذری قایقران شایسته استان گیلان به همراه چهار قایقران دیگر از سایر استان های کشور در این اردو حضور خواهند یافت.
وی ادامه داد: همچنین پریسا محمدزاده دیگر قایقران شایسته این استان نیز به همراه سه قایقران دیگر در بخش کانو کانادایی ، دیگر نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.
وی بیان کرد: هشتیمن مرحله اردوی آمادگی تیم ملی آبهای آرام بانوان زیر 23 سال کشور زیر نظر الهه خوارزمی به عنوان سرمربی، سکینه مرادی به عنوان مربی و مهناز غفاری به عنوان سرپرست تا روز 22 مهر ماه جاری در دریاچه آزادی تهران ادامه می یابد.
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: تیم ملی قایقرانی آبهای آرام بانوان زیر 23 سال کشور خود را برای شرکت در مسابقات آسیایی ازبکستان آماده می کند و امیدواریم که هر 2 قایقران گیلانی حاضر در اردو، با درخشش خود به عضوریت تیم ملی درآیند تا در مسابقات قهرمانی آسیا حضور یابند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.