مهدی ولی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان در این مدت، با حضور در 49 تیم عملیاتی به این تعداد از حادثه دیدگان خدمات امدادی لازم ارایه دادند.
وی بیان داشت: این تعداد از حادثه دیدگان، 67 نفر از آسیب دیدگان حوادث جاده ای، 10 نفر از حوادث دریایی و 165 نفر از حوادث کوهستان را شامل می شوند که 32 نفر توسط آمبولانس های هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی یاداور شد: هلال احمر استان گیلان در 16 شعبه این جمعیت، 14 پایگاه ثابت، هشت پست موقت جاده ای، چهار پایگاه کوهستان، 18 طرح ساحلی، یک پایگاه امداد هوایی، سه تیم واکنش سریع در مرکز استان با استقرار بالگرد در تعطیلات گذشته به هم استانی ها و مسافران خدمات لازم را ارایه دادند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان خاطر نشان کرد: طی سه روز گذشته، 200 نجاتگر با 24 آمبولانس با حضور در عملیات امدادی به حادثه دیدگان خدمات لازم را ارایه دادند.
وی بیان داشت: اطلاع درصد زیادی از وقوع حوادث از طریق تماس با تلفن 112 ندای امداد است که نجاتگران بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و خدمات لازم را ارایه می کنند.
بر اساس آخرین آمار، جمعیت هلال احمر استان گیلان دارای بیش از هفت هزار داوطلب و عضو است که در چهار گروه هدایت، حمایت، مشارکت و مهارت با هلال احمر همکاری می کنند.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.