به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و سپیدرود رشت عصر یکشنبه اول مهر ماه ، در هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، رو در روی هم قرار می گیرند.
در این مسابقه در ورزشگاه آزادی تهران ،علی کریمی که به دلیل تکنیک بالایش لقب جادوگر فوتبال را به خود اختصاص داده، رو در روی تیمی قرار می گیرد که بارها با پیراهن پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به میدان رفته است.
اما در این دیدار به عنوان سرمربی از روی نیمکت سپیدرود رشت مقابل تیم سابق و طرفداران این تیم قرار خواهد گرفت و به طور حتم تمام توان و تلاش خود را به کار خواهد بست تا در این مسابقه امتیاز کسب کند.
با توجه به شرایط بسیار بد سپیدرود رشت در جدول رده بندی ، این تیم به طور حتم برای کسب امتیاز رو در روی تیم پریسپولیس با هدایت برانکو قرار می گیرد که در این راستا به طور حتم سرخپوشان رشتی کار سختی را پیش رو خواهند داشت.
البته تیم سپیدرود رشت در دو بازی اخیر که برگزار کرده تا حدی نتایج خوبی گرفته چون با تیم صنعت نفت آبادان در رشت در لیگ برتر به نتیجه مساوی دست یافت و در مسابقات جام حذفی نیز در بندرانزلی موفق به شکست تیم ملوان شد.
با توجه به پیروزی تیم سپیدرود رشت در دربی گیلان و صعود این تیم به مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی کشور، این تیم با روحیه خوب رو در روی تیم پرسپولیس قرار خواهد گرفت.
از طرف دیگر همانند چند سال اخیر به طور حتم طرفداران سپیدرود این تیم را در تهران نیز تنها نخواهند گذاشت و با حضور در ورزشگاه آزادی تهران، تیم محبوب خود را تشویق می کنند تا این تیم با حمایت آنان امتیاز کسب کند.
همچین با توجه به تعطیلات به وجود آمده در لیگ برتر ، بهترین فرصت برای کریمی و سایر کادر فنی سپیدرود بود تا آنان بتوانند تیم خود را بازسازی و هماهنگ تر کنند و از لحاظ بدنی نیز تیم به آمادگی بیشتری دست یابد.
پس از هفته سوم رقابت های لیگ برتر، کادر فنی جدید به رهبری علی کریمی هدایت تیم سپیدرود رشت را در اختیار گرفت . کادر فنی عنوان داشتند که تیم سپیدرود از لحاظ بدنی شرایط مطلوبی ندارد و چند هفته فرصت لازم است تا این تیم هم از نظر بدنی و هم از نظر هماهنگی به شرایط مطلوب تری دست یابد.
هم اینک نیز تماشاگران و طرفداران تیم فوتبال سپیدرود رشت منتظر هماهنگی بیشتر بین بازیکنان تیم خود هستند و همچنین انتظار دارند که این بازیکنان از لحاظ بدنی نیز در شرایط مطلوب تری قرار داشته و هنگام مسابقه به خصوص در 30 دقیقه پایانی از لحاظ بدنی با افت مواجه نشوند.
از طرف دیگر تیم فوتبال پرسپولیس که هم اینک یکی از آماده ترین تیم های کشور بشمار می رود و در بازی های خود امتیازات خوبی را کسب کسب می کند، در برابر سپیدرود فقط به پیروزی و کسب هر سه امتیاز فکر می کند.
تیم فوتبال پرسپولیس که توانسته تیم الدحیل قطر را در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های آسیا حذف و خود به مرحله نیمه نهایی راه یابد، با روحیه بسیار خوب و بالا رو در روی تیم سپیدرود به رهبری علی کریمی قرار می گیرد.
همچنین این تیم برای اینکه خود را به صدر جدول برساند و به عنوان صدرنشین معرفی شود به کسب هر سه امتیاز دیدار برابر سپیدرود نیاز دارد تا بتواند طی هفته آینده با جا گذاشتن پدیده مشهد، خود صدرنشین رقابت های لیگ برتر باشد.
از طرف دیگر تماشاگران و طرفداران تیم پرسپولیس نیز با صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا و حذف الدحیل، از تیم خود در دیدارهای خانگی فقط انتظار کسب پیروزی را دارند تا در لیگ هم صدرنشین باشند.
اما نکته مهم دیگر بازی تیم های سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران ، قرار گرفتن تیم تهرانی پس از این بازی در دربی مهم و رویارویی با استقلال است که این امر تا حدی می تواند به نفع تیم سپیدرود باشد.
با توجه به برگزاری دربی تهران و دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم، از طرفی تعدادی از کارشناسان معتقدند که پرسپولیس در برابر سپیدرود با تمام توان خود ظاهر نخواهد شد که این امر می تواند به نفع سرخپوشان رشتی باشد.
اما گروه دیگری معتقدند که با توجه به ضعف سپیدرود ، این بهترین فرصت برای پرسپولیس است که با انجام یک بازی هجومی و پیروزی قاطع برابر این تیم ، برای رقیبش در دربی خط و نشان بکشد و با روحیه بالا مقابل استقلال قرار گیرد.
به هر حال مصاف عی کریمی با پرسپولیس در جهات مختلف می تواند جذاب ، دیدنی و حائز اهمیت باشد و به طور حتم با توجه به شرایط متفاوت دو تیم در جدول رده بندی و برگزاری این مسابقه قبل از دربی تهران، این مسابقه می تواند در نوع خود جالب و جذاب باشد.
تا پایان هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم پرسپولیس با کسب 12 امتیاز در مکان دوم و تیم سپیدرود رشت با کسب 2 امتیاز در انتهای جدول رده بندی 16 تیمی این دوره از مسابقات قرار دارند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.