مهدی ولی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اجرای یک روز کار داوطلبی، با حضور دو پزشک عمومی داوطلبان و کارکنان هلال احمر استان گیلان، اهالی روستای عین شیخ دیلمان از خدمات درمانی و دارویی بهره مند شدند.
وی خاطر نشان کرد: با حضور پزشکان داوطلب و کارکنان این جمعیت به یکصد و 20 نفر از ساکنان روستا خدمات درمانی و دارویی به ارزش 15 میلیون ریال ارایه شد.
وی با بیان این که یکصد و 50 نفر از اهالی روستا از آموزش چهره به چهره امداد و کمک های اولیه بهره مند شدند، بیان داشت: پزشکان و کارشناسان اعزامی با حضور در منازل سه خانواده دارای سالمند ضمن ارایه خدمات دارویی و درمانی از آنان دلجویی کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به 50 میلیون ریال کمک به اهالی روستای عین شیخ دیلمان با اجرای یک روز کار داوطلبی افزود: با مشارکت 20 نفر از داوطلبان خیر هلال احمر 35 کیف و بسته های لوازم التحریر به ارزش 35 میلیون ریال برای دانش آموزان این روستا تهیه و به آنان اهدا شد.
بر اساس آخرین آمار، جمعیت هلال احمر استان گیلان دارای بیش از هفت هزار داوطلب و عضو است که در چهار گروه هدایت، حمایت، مشارکت و مهارت با هلال احمر همکاری می کنند.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.