علیرضا حسنی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نمایش روابط عشق، نسخه نو و کاروان عشق از نمایش هایی است که در روزهای تاسوعا و عاشورا در پیاده راه فرهنگی رشت ، میدان شهرداری و مقابل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اجرا می شود.
وی افزود: نمایش روایت عشق ظهر فردا (چهارشنبه) مقابل سازمان فرهنگی شهرداری، نمایش نسخه نو ساعت 18 همین روز در پیاده راه فرهنگی و نمایش کاروان عشق ساعت 20 تاسوعا در میدان شهرداری برگزار می شود.
به گفته حسنی ، نمایش نسخه نو در روز پنجشنبه عاشورای حسینی قبل از اذان مغرب و عشا در محل دائمی نمایش خیابانی، نمایش روابط عشق ساعت 18 عصر همین روز در پیاده راه فرهنگی و نمایش کاروان عشق ساعت 20 در پیاده راه فرهنگی رشت اجرا خواهد شد.
وی یادآور شد: علاوه بر اجرای این نمایش ها در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، هر شب در محل دائمی نمایش های خیابانی در جلوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت روایت عشق به نمایش گذاشته می شود.
سوگواره عاشورایی و برپایی تکیه هنرمندان از دیگر برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت به مناسبت ایام سوگواری ماه محرم است. تماشاخانه روباز سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت نیز در این ایام با رویکرد مذهبی به اجرای برنامه ها اقدام می کند.
رشت حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.