حمید خیراندیش روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 01:47 دقیقه بامداد امروز حادثه انفجار در یک منزل مسکونی در خیابان خرمشهر به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش نشانی به سرعت نیروهای عملیاتی این سازمان را به محل حادثه اعزام کرد.
وی خاطرنشان کرد:به دلیل نشت گاز شهری از شیرگاز، یک منزل مسکونی در خیابان خرمشهر دچار انفجار شده بود که بر اثر شدت این انفجار بخشی از شیشه ها و پنجره های این ساختمان نیز تخریب شد.
وی با اشاره به اینکه این حادثه انفجار ، آتش سوزی در این واحد را در پی نداشت افزود: در این حادثه ساکنان این خانه که یک زن و شوهر میانسال بودند مصدوم و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی و بیمارستان سوانح سوختگی رشت منتقل شدند.
خیراندیش اظهارداشت: این زن و شوهر اهل قزوین بودند که برای چند روز استراحت به لاهیجان آمده بودند که خروج گاز از شیر منزل و روشن کردن لامپ موجب ایجاد این انفجار شده بود.
به گفته وی نیروهای آتش نشانی جهت جلوگیری از حوادث احتمالی نسبت به ایمن سازی محل حادثه اقدام کرده و به عملیات خود پایان دادند.
خیراندیش همچنین گفت: عصر روز گذشته آتش سوزی در ارتفاعات لاهیجان در مراتع و علفزارهای حاشیه ایستگاه دوم تله کابین رخ داد که به همت آتش نشانان این آتش سوزی ها مهار شد که دود ناشی از آتش سوزی در ارتفاعات لاهیجان نگرانی در مردم را در پی داشت.
وی آتش زدن مراتع و خس و خاشاک باغهای چای و کاه و کلش مزارع در روستاها را یکی از مشکلات آتش نشانی این شهرستان ذکرکرد.
6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.