جعفر محمدزاده روز یکشنبه خبرنگار ایرنا افزود: این آتش سوزی ساعت 23 و 13 دقیقه شب گذشته در پی تماس شهروندی با سامانه 125 مبنی بر مشاهده شعله های آتش در یک واحد تجاری در خیابان شهید بهشتی به ستاد فرماندهی آتش نشانی لاهیجان اطلاع داده شد.
وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان بی درنگ با استفاده از تجهیزات خاموش کننده، شعله های آتش را مهار و از سرایت حریق به دیگر واحدها جلوگیری کردند.
وی با اشاره به انتشار شدید دود ناشی از حریق در این ساختمان تجاری تصریح کرد: نیروهای عملیات با استفاده از دستگاه تهویه مخصوص آتش نشانی اقدام به تخلیه دود ناشی از این آتش سوزی کردند.
به گفته محمدزاده، این حادثه تلفات جانی نداشت و کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی علت وقوع این حادثه و میزان خسارت های ناشی از آن هستند.
بر اساس گزارش دیگری از سازمان آتش نشانی لاهیجان ، روز گذشته تصادف شدید یک دستگاه خودرو پراید با سواری تویوتا در لاهیجان، منجر به مصدومیت یکی از سرنشینان پراید و انتقال او به بیمارستان شد.
بنا به اعلام این آتش نشانی؛ همچنین طی روزهای اخیر آتش سوزهای پراکنده ای در علفزارهای اطراف شهر و روستا رخ داده که اکیب های آتش نشانی با تلاش های زیادی اقدام به خاموش کردن این حریق ها کرده اند.
لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
6029 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.