به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش عصر شنبه در جلسه هماهنگی عزاداری متمرکز حسینیان آستارا در فرمانداری این شهرستان گفت: این اجتماع بزرگ و پرشور، ساعت 15 روز دوشنبه در محوطه و داخل مسجد صاحب الزمان (عج) با اجرای مداحان نامی و شرکت گسترده مردم عزادار این شهرستان برگزار خواهد شد.
وی افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری شکوهمند این آئین اندیشیده شده و آوازه ولایتمداری و عشق مردم آستارا به اهل بیت پیامبر (ص) مایه افتخار این شهرستان مرزی است و حضور منسجم و با انگیزه زنان و مردان، معنویت آستارا را بار دیگر فریاد خواهد زد.
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا امام جمعه آستارا نیز در این جلسه با تاکید بر فضاسازی لازم برای برگزاری سوگواری یکپارچه عزاداران حسینی در این شهرستان، همکاری مسئولان دستگاه ها و اداره ها را در این رابطه خواستار شد.
سامان ساسانیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا نیز بر همکاری دهیاران بخش های مرکزی و لوندویل در زمینه سازی برای حضور چشمگیر مردم و روستانشینان در آئین یادشده تاکید کرد.
سرهنگ امین پیشه گر جانشین فرمانده انتظامی آستارا هم همکاری رانندگان با عوامل انتظامی و پلیس راه و ضرورت پارک خودروها در بلوار معاد آستارا را برای حفظ نظم محوطه و محل آئین سوگواری خواستار شد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.