به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ بهزاد قنبری عصر شنبه در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فرمانداری آستارا افزود: اجتماع بصیرت افزایی زنان ایثارگر، همایش نقش روحانیان در جهاد و شهادت، آئین یاد یاران و گرامیداشت درگذشتگان نیروهای مسلح و غبار روبی گلزار شهدا از برنامه های هفته دفاع مقدس است که در مساجد، حوزه علمیه و نقاط دیگر آستارا برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به نقش پر رنگ مردم در مدیریت دفاع مقدس، حضور مسئولان و همکاری همه جانبه آنها در برگزاری برنامه های هفته یاد شده را برای فراهم نمودن بستر مشارکت آحاد مردم خواستار شد.
امام جمعه آستارا نیز در این جلسه گفت: دفاع مقدس همه چیز ماست و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، ادای دین به آن بزرگواران است.
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا از دستگاه های متولی خواست با فضاسازی شهرهای آستارا و لوندویل در اجرای آئین های هفته دفاع مقدس همکاری و به صورت منسجم در برنامه ها شرکت کنند.
یونس رنجکش فرماندار آستارا نیز با تاکید بر استفاده از ابزار هنر در روایت هشت سال دفاع و حماسه، بازآفرینی لحظه های ایثار و فداکاری فرزندان ایران در صیانت از این مرز و بوم را رسالتی خطیر توصیف کرد.
هفته دفاع مقدس از 31 شهریور ماه آغاز می شود.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و 166 شهید را به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.
7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.