به گزارش ایرنا سرهنگ مجید حسینی صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه پلیس آمادگی کامل برای انتظام بخشی و پایش مستمر در تمامی دقایق بازی و حتی بعد از پایان بازی را دارد.
وی با تاکید بر ضرورت حفظ شئونات اسلامی به مناسبت ایام ماه محرم در ورزشگاه تصریح کرد: در جلسات متعدد استانی و شهرستانی تمهیدات لازم برای حضور طرفداران در ورزشگاه اندیشیده شده و نیروهای پلیس شهرستان و استان نیز برای روان سازی ترافیک در نقاط مختلف شهر از ساعات پیش از بازی مستقر می شوند.
سرهنگ حسینی به فرهنگ بالای طرفداران ملوان اشاره و خاطرنشان کرد: یقینا در این بازی طرفداران ملوان فرهنگ بالای میزبانی خود در مهمان پذیری و ورزش دوستی را نشان می دهند و با تشویق تیم خود ، اصول اخلاقی را به نمایش می گذارند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرانزلی افزود : خروج به موقع از ورزشگاه و توجه به حفظ حرمت ایام عزاداری سیدالشهداء از سوی شهروندان و هم استانی های عزیز، پلیس را در انجام وظایف و تامین نظم یاری می کند.
به گزارش ایرنا تیم های فوتبال ملوان بندر انزلی و سپیدرود رشت از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور بعد از ظهر امروز ساعت 16:30 در ورزشگاه تختی بندرانزلی با قضاوت حسین زرگر به مصاف هم می روند.
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.