گزارش روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا حاکیست مصطفی سالاری در حاشیه نشست پیگیری ‌مصوبات سفر رئیس جمهوری به گیلان ، با اشاره به برخی انتقادها و مخالفت‌ها در انتصابات مدیران سیاسی افزود: به جای موضع گیری‌های غیر مرتبط ، در فکر خدمت به مردم باشیم نه اینکه تمام تلاش‌ برای تحمیل حزب و گروه خود به دولت بکار گیریم.
وی تاکید کرد: در مناصب سیاسی از کسی که همراه دولت نیست، به هیچ وجه استفاده نمی کنم.
نماینده عالی دولت در گیلان گفت: هرگاه از افرادی که با دولت همدل و همراه نبودند در مناصب سیاسی استفاده نمی‌شود، عده‌ای شروع به مخالفت و کارشکنی می‌کنند.
سالاری ادامه داد: این افراد چون گروه موافق‌شان در مناصب دولتی قرار ندارد، به دنبال بهانه‌گیری و چوب لای چرخ گذاشتن هستند.
وی با بیان اینکه ما امانت‌دار مردم هستیم و باید مشکلات آنان را کاهش دهیم، گفت: بعضی‌ها بارها به وزارتخانه مراجعه می‌کنند تا قرارداد بخشداران جوان را لغو کنند اما کاش این پیگیری را در پیشبرد امور و تأمین منافع مردم صورت دهند.
سالاری با اشاره به اینکه به جای حاشیه‌پردازی و تلاش برای متوقف کردن جوانان باید به دنبال خدمتگذاری به مردم و جذب اعتبارات لازم به استان باشیم، افزود: همین افرادی که در امور دولتی دخالت می کنند، اگر بتوانند قدمی برای حل مشکلات مردم بردارند، دولت از آنها حمایت می کند.
سالاری با بیان اینکه حق استفاده از عناوین مقدس برای کارکرد حزبی و جناحی نداریم، گفت: متاسفانه عده ای تمام تمرکزشان دخالت در اموری است که جزو وظایف ذاتی آنان نیست.
وی با تأکید بر پرهیز از رفتار عوام گرایانه افزود: باید خدمتگزار مردم باشیم و دنبال افراطی گری و ایجاد هیاهو در جامعه نباشیم.
استاندار گیلان با بیان اشتغال اولویت دولت است، تصریح کرد: انشالله بتوانیم با همدلی و تعامل با همدیگر و خدمت گزاری صادقانه مشکلات مردم را کاهش دهیم.
سالاری در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: مصوبات سفر رئیس جمهوری در گیلان بیش از وعده های مصوب شده، اجرا شده است.
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین پروژه های دهه فجر امسال افتتاح پروژه راه آهن در گیلان است، گفت: یکی از پروژه های بزرگ بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی در گیلان، پروژه راه آهن است که با طراحی مدرن و پیشرفته در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
استاندار گیلان در خصوص اولویت طرح های پروژه‌ای گیلان، به معضل پسماند اشاره و اضافه کرد: معضل پسماند در گیلان خیلی بیشتر از دیگر استان های کشور است و باید با دید کارشناسی مسائل مربوط به این حوزه به ویژه در منطقه سراوان حل شود.
وی با اشاره به اینکه در بحث سلولزی و پوشاک در وضعیت خوبی به سر می‌بریم، گفت: باید از همه ظرفیت‌های استان در این حوزه بهره‌مند شویم.
2007/7296
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.