معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت گفت: در۲۴ ساعت گذشته اقدامات لازم برای امدادرسانی و اطفای آتش در ۲۲ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی به شهروندان توسط آتش‌نشانان و تیم‌های امداد و نجات ۱۳ ایستگاه آتش‌نشانی رشت صورت گرفت.

به گزارش ایلنا از رشت، شهرام مومنی در این‌باره گفت: مرکز ستاد فرماندهی و کنترل ۱۲۵ آتش‌نشانی در ۲۴ ساعت گذشته پاسخگوی ۵۳۴تماس شهروندان بوده اند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت افـزود: ۲۲مـورد عملیات آتش‌نشانان با ۲۵ مرتبه خـروج خودروهای اطفایی و امدادی برای پوشش ۱۲ مـورد آتش سوزی علفزار و ضایعات، ۳ مـورد قفل درب منزل مسکونی و محبوس شدن اشخاص در منزل مسکونی و آسانسور، یک مورد سیلان بنزین در سطح خیابان، یک مورد حریق خودرو و ۵ مورد خدمات ایمنی بوده است.

مومنی در پایان به حریق منزل‌مسکونی که ساعت ۱۴:۴۸ نوزدهم شهریور ۹۷ در خیابان‌امام(ره)، کوچه مجلسی رخ داد اشاره داشت و افزود: رخداد این حادثه به‌علت اتصال در سیستم سیم‌کشی برق از ناحیه هود آشپزخانه بود که با تلاش ۲۴ آتش‌نشان همراه ۸ دستگاه خودروی اطفایی در کمترین زمان ممکن مهار و اطفا شد. در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید و آتش‌نشانان پس از مهار آتش و تخلیه کامل دود به آشیانه بازگشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.