معاون فرماندار آستارا بر لزوم استفاده از فناوری و فرهنگ‌سازی مناسب برای کاهش مشکلات‌ترافیکی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از آستارا، کامبیز لقمانی‌مقدم در جلسه شورای ترافیک شهرستان آستارا بیان کرد:‌ با توجه به اینکه روزهای پایانی تابستان شاهد حضور پیک مسافرت‌ها و وورد مسافران و گردشگران به شهرستان هستیم، تمهیدات ترافیکی و امنیتی لازم از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و دستگاه‌های خدماتی نیز با برنامه‌ریزی مناسب حداکثر خدمات را به شهروندان و مسافران ارایه تا شاهد حداقل کمبود‌ها باشیم.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری آستارا گفت: با توجه به نزدیک‌شدن فصل بازگشایی مدارس و تقارن آن با ماه محرم، شهرداری‌ها، پلیس‌راهور، نیروی انتظامی و آموزش و پرورش برنامه‌های اعلام شده برای آماده‌سازی شهرها برای شروع سال تحصیلی و رفع نواقص احتمالی در سطح شهرها سریعا اقدام کنند.

وی تاکید کرد: در سطح روستاها، آموزش و پرورش، راهداری و دهیاران با نظارت بخشداری‌ها اقدامات لازم را در محدوده مدارس برای آماده‌سازی زیرساخت‌ها و سایر مسادل مرتبط داشه باشند.

لقمانی‌مقدم تاکید کرد: با توجه به اینکه وضعیت ترافیکی شهرستان وضعیت سال‌های گذشته را ندارد و شاهد افزایش جمعیت، تردد چندین برابری خودروها در سطح شهرها و روستاها هستیم، بنابراین با شیوه‌های سنتی نمی‌توانیم شهر رامدیریت کنیم و باید نگاه حرفه‌ای و فنی نسبت به موضوع ترافیک داشته باشیم. بنابراین انتظار می‌رود ضمن استفاده حداکثری از امکانات و نیروی انسلنی نسبت به برنامه‌ریزی و استفاده از فناوری های نوین با یک برنامه مدون و زمان بندی شده اقدام کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.