به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی ولی پور روز یکشنبه در مراسم معارفه مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گیلان افزود: تکیه وجودی هلال احمر به مردم است بنابراین همه ما بایستی برای ارتقای اعتماد عمومی مردم توجه جدی داشته باشیم.
وی با اشاره به تلاش های امدادگران، داوطلبان و جوانان فعال در جمعیت هلال احمر و حضور آنها برای کمک به مردم در بحران ها و حوادث اظهار داشت: هلال احمر در بروز حوادث در کوتاهترین زمان در محل حاضر شده و برای کمک به مردم آسیب دیده و رنج دیده تلاش می کند.
ولی پور با اشاره به جایگاه و نقش مهم هلال احمر خاطر نشان کرد: فلسفه تعیین نماینده خاص توسط حضرت امام خمینی (ره) و بعد از انقلاب توسط رهبری در این جمعیت، نشان از اهمیت و جایگاه ویژه هلال احمر در داخل و خارج از کشور است.
وی جمعیت هلال احمر را دارای اهداف و اصولی برگرفته از دین مبین اسلام و نیز برخوردار از پیشینه تاریخی و فرهنگی مردم ذکر کرد.
در این مراسم ضمن قدردانی از حجت الاسلام هادی موسوی، حجت الاسلام امیر چهری به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گیلان معرفی شد.
ر اساس آخرین آمار، جمعیت هلال احمر گیلان دارای بیش از هفت هزار داوطلب و عضو است که در چهار گروه هدایت، حمایت، مشارکت و مهارت با هلال احمر همکاری می کنند.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.