به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دوره از رقابت ها با عنوان گرامیداشت مرحوم آرسن میناسیان 520 کاراته کار این سبک از استان های مختلف کشور در مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها ، تیم کاراته گیلان با کسب بیشترین مدال در رده های سنی مختلف عنوان قهرمانی بیست و سومین دوره مسابقات سبک کن شین کان کشور را به خود اختصاص داد.
همچنین تیم کاراته سبک کن شین کان مازندران در مکان دوم این دوره از رقابت ها قرار گرفت و تیم یزد نیز مقام سوم بیست و سومین دوره مسابقات کاراته سبک کین شین کان کشور را تصاحب کرد.
بیست و سومین دوره رقابت های کاراته سبک کین شین کان قهرمانی کشور گرامیداشت آرسن میناسیان در رده های سنی خردسالان، نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان و در دو بخش کاتا (فرم) و کومیته (مبارزه) برگزار شد.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها نیز ، به تیم های برتر مسابقات کاراته کن شین کان قهرمانی کشور حکم و جام قهرمانی و همچنین به نفرات برتر رده های سنی در اوزان مختلف نیز، لوح و مدال قهرمانی اهداء شد.
به گفته صابر شقاقی رئیس سبک کن شین کان کاراته کشور، نفرات برتر این دوره از قابت ها انتخاب و به عنوان تیم منتخب ایران آبان ماه سال جاری در رقابت های قهرمانی جهان شرکت خواهند کرد.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.