در پیام قدردانی سردار محمد عبدالله پور به مناسبت برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان که نسخه ای از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: بار دیگر با حضور حماسی بسیجیان سلحشور و جان برکف ، عطر دلنشین ایثار و رشادت و بصیرت فضای شهر و دیار سرزمین میرزا را در برگرفت و یاد و خاطره حضور با صلابت و اعزام بسیجیان در دوران دفاع مقدس بویژه سپاهیان حضرت محمد (ص) را در اذهان زنده کرد؛ حضوری که قطعا برای دوستداران انقلاب اسلامی امیدواری و برای دشمنان قسم خورده آن بویژه استکبار جهانی یاس و ناامیدی را دربرداشت.
در ادامه این پیام افزوده شده: این حضور نشان داد که مردم قهرمان ایران اسلامی با وجود تمامی مشکلات و ضعف ها همچنان بر آرمان های والای خود و حمایت از انقلاب اسلامی با قدرت و وحدت ایستاده و این مسیر را تا دستیابی به قله های بلند پیشرفت خواهد پیمود.
سردار عبدالله پور در خاتمه این پیام با قدردانی از همه کسانی که در برگزاری این رزمایش نقش آفرین بوده اند، اضافه کرد: ارادت و قدردانی خود را از بسیجیان عزیز گردان های بیت المقدس سراسر استان که با حضور آگاهانه و وحدت آفرین خود برگ زرین دیگری بر دفتر تاریخ حماسه سازی مردم ولایتمدار گیلان افزودند، تقدیم می نمایم.
به گزارش ایرنا رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان طی روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته با هدف به نمایش گذاشتن انسجام و وحدت نیروهای بسیج در سراسر استان گیلان برگزار شد.
این رزمایش با حضور 72 گردان بیت المقدس و 200 گروه جهادی برگزار شد؛ بخش نمایش دفاعی این رزمایش همزمان با سراسر کشور روز پنجشنبه با شرکت 17 هزار بسیجی در قالب 72 گردان بیت المقدس برگزار و بخش دوم گروه های جهادی بسیج در حوزه های عمرانی ، بهداشتی - درمانی ، آموزشی و فرهنگی با هدف محرومیت زدایی در حاشیه شهرها و مناطق محروم تا 29 شهریورماه جاری به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
شعار رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله 2 وحدت ، ایستادگی و پیشرفت بوده است.
2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.