به گزارش خبرنگار ایرنا در آغاز رقابت های فوتسال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیم های شهرداری رشت و خالص سازان زنجان عصر جمعه به میزبانی رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در جریان این دیدار، تیم میهمان با نتیجه چهار بر صفر شکست خورد.
عرفان عبدالعلی زاده ، رشید کاظمی ، احسان موسوی و محسن راجعی بازیکنان تیم فوتسال شهرداری رشت در دیدار برابر خالص سازان زنجان موفق به گلزنی شدند.
تیم فوتسال شهرداری رشت با این پیروزی پرگل و با توجه به نتایج کسب شده سایر تیم ها، در صدر جدول رده بندی گروه خود در پایان هفته اول مسابقات لیگ دسته اول کشور قرار گرفت.
شهرداری رشت که در رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور حضور دارد ، به همراه هشت تیم دیگر در گروه اول این دوره از رقابت ها باید با حریفانش به صورت دوره ای و رفت و برگشت به رقابت بپردازد.

** نتایج هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر گیلان
به گزارش خبرنگار ایرنا در هفته چهارم این مسابقات تیم فوتبال سردارجنگل گوراب زرمیخ در یک بازی برتر با نتیجه پرگل چهار بر صفر شهرداری رضوانشهر را شکست داد.
همچنین تیم های همشهری استقلال و ملوان جوان رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت استقلال رشت با نتیجه یک بر صفر برابر ملوان جوان پیروز شد. تیم فوتبال شاهین بندرانزلی نیز با نتیجه 2 بر یک شهرداری ماسال را مغلوب کرد و تیم دخانیات گیلان موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم ملوان ب بندرانزلی را شکست دهد.
اما در پرگل ترین دیدار هفته چهارم رقاب های فوتبال لیگ برتر گیلان ، تیم های هیات فوتبال کوچصفهان و مقاومت آستارا به نتیجه مساوی سه بر سه دست یافتند و دیدار تیم های شهرداری بندرانزلی و میرزا کوچک صومعه سرا هم با نتیجه تساوی صفر بر صفر پایان یافت.
در جدول رده بندی رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان و تا پایان هفته چهارم، تیم سردارجنگل گوراب زرمیخ با 10 امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار دارد، تیم های شهرداری بندرانزلی و استقلال رشت نیز با کسب هشت امتیاز دوم و سوم هستند ، تیم های دخانیات گیلان و مقاومت آستارا نیز با کسب هفت امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان گیلان جام گیل ، 13 تیم از شهرهای مختلف استان به صورت دوره ای و رفت و برگشت، در یک گروه با هم به رقابت می پردارند.
7285 /2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.