به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت با بیان این مطلب افزود: هیچ دولتی بدون کمک و پشتوانه مردمی قادر به انجام کار نیست؛ البته مسئولان دولتی باید از نظرات مردم استفاده کنند.
وی ادامه داد: رهبری جلساتی با دولت دارند و تذکراتی می دهند که بیانگر آن است معظم له، بیش از همگان به فکر مردم دردمند جامعه اسلامی هستند.
امام جمعه رشت همچنین با اشاره به این بیان رهبری که دشمن جنگ اقتصادی همه جانبه ای علیه ما به راه انداخته، تصریح کرد: جنگ دیگری هم که از آن غفلت کرده ایم؛ جنگ رسانه ای، فضاسازی عمومی و نبرد تبلیغاتی است که در آن، در وجود مشکلات مبالغه می شود.
آیت الله فلاحتی ترسیم آینده ای تاریک برای ایران اسلامی را از محورهای جنگ رسانه ای دشمنان عنوان کرد و خدمات نیروهای خدوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عمرانی و آبادانی کشور را ستود.
وی در خاتمه سخنانش؛ تاکید رهبری مبنی بر اینکه جنگ نمی شود و مذاکره هم نمی کنیم را یادآور شد و گفت: همه گوش به فرمان ولی فقیه هستیم.
نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین نشست سه جانبه سران ایران، روسیه و ترکیه به میزبانی تهران که به منظور پیگیری فرآیند سیاسی حل بحران سوریه تشکیل شده را مهم ارزیابی و آن را دارای منفعت های بسیار برای مردم منطقه ذکر کرد.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.