به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی سالاری روز چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان گیلان در سالن شهید انصاری استانداری در رشت افزود: این روزها ایام مهم و پرمشغله ای برای آموزش و پرورش است بنابراین همه دستگاه ها بایستی به این مجموعه فرهنگی برای بازگشایی مدارس کمک کنند.
وی با تاکید بر ضرورت برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش در شهرستان ها طی ماه جاری اظهار داشت: فرمانداران در شهرستان ها این مهم را ابلاغ و حتما نسبت به برگزاری این جلسه و مقدمات لازم برای بازگشایی مدارس اقدام کنند.
استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش درباره موضوع مطرح شده 818 ملک بلااستفاده این مجموعه فرهنگی خاطرنشان کرد: در این باره بایستی با احتیاط و از طریق قانون اقدام شود، بنابراین چگونگی استفاده از قانون مبتنی بر تدبیر و آینده نگری باشد و آینده را فدای امروز نکنیم.
وی با بیان اینکه با فروش املاک موافق نیستم و بایستی اجازه استفاده از آنها داده شود، ادامه داد: املاکی مانند مدرسه بلااستفاده در صورتی به فروش برسد که با آمار و تحلیل مطمئن شویم که تا 20 یا 30 سال آینده دیگر به آنها نیازی نداریم، به طور کلی برای فروش هر ملکی به دلیل این که ضررش بیشتر از سودش است، مخالفم.
وی در ادامه سخنانش درباره زیرساخت ها و امکانات آموزشی در مکان هایی از جمله مسکن مهر اظهار داشت: در جاهایی که تحت عنوان مسکن مهر ساخته شده، مشکلاتی داریم و فضاها و زیرساخت های عمومی از بحث واحدهای مسکونی عقب است که البته در سال های مختلف اعتباراتی برای رفع این مشکل در نظر گرفته شد.
بر اساس آخرین آمار تاکنون، 329 هزار و 420 دانش آموز در گیلان برای سال تحصیلی 98 - 97 در سامانه سناد ثبت نام کرده اند.
7286 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.