عبدالله عباسقلیزاده روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات کشتی آزاد گروه اول خردسالان کشور با شرکت تیم هایی از استان های مختلف در سوم و چهارم شهریورماه جاری در سالن ورزشی تختی شهرستان اردبیل برگزار شد.
وی ادامه داد: در این مسابقات از تیم منتخب گیلان به سرمربی گری منوچهر عباسقلیزاده مانی خوشدل در وزن 62 کیلوگرم از رشت مدال طلا، سید نیما قریشی در وزن 62 کیلوگرم از تالش 2 مدال نقره، ماهان فلاح در وزن 85کیلوگرم از انزلی مدال نقره، عرشیا مدنی در وزن 38کیلوگرم از تالش مدال برنز و آریا رجب پور در وزن 75کیلوگرم از رودسر مدال برنز را کسب کردند.
وی بیان کرد: تیم کشتی منتخب خردسالان گیلان در روزهای هفتم و هشتم مهرماه امسال در مسابقات جام اولک کارپین در شهر باکوی جمهوری آذربایجان شرکت خواهد کرد و عرشیا مدنی پهلوان و ستاره تالشی نیز در ترکیب این تیم خواهد بود.
چهار هزار و 600 ورزشکار در 30 هیات ورزشی تالش فعالیت می کنند و یک هزار و 125 نفر آنان را بانوان و سه هزار و 475 نفر آنان را آقایان تشکیل می دهند و هیات های ورزشی فوتبال، روستایی و عشایری و رزمی در بخش آقایان و رشته ورزشی ایروبیک از هیات ورزش های همگانی در بخش بانوان از علاقه مندان بیشتری برخوردار است.
تالش با 200 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
7106 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.