گزارش روابط عمومی شهرداری لاهیجان به ایرنا حاکیست؛ مسعود کاظمی روز یکشنبه با اشاره به اینکه طرح آسفالت این مسیر به طول 280متر آغاز شده، افزود: برای این طرح 12 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که تاکنون 15 درصد کار انجام شده و بزودی به اتمام می رسد.
وی اظهار داشت: اجرای پروژه بازآفرینی مرکز شهری میدان وحدت تا انقلاب با نظارت اداره کل راه و شهرسازی در حال انجام است و با اجرای این پروژه مسافران می توانند علاوه بر استفاده از آن به عنوان نقاط گردشگری برای بازدید از بازار و نقاط تاریخی میدان وحدت از این منطقه هم دیدن کنند.
وی تصریح کرد: این کار برای حضور گردشگران در میدان و آثار تاریخی شهر لاهیجان به منظور جذب مسافران انجام تا به اقامت و توقف گردشگر کمک شود.
شهردار لاهیجان با بیان اینکه شهرسازی باید بر اساس نیازمندی مردم و اصناف باشد، گفت: اجرای سنگ فرش، بهسازی و زیبا سازی طرح میدان تا میدان به نفع مردم و بازار خواهد بود.
به گفته کاظمی ، همچنین طرح شب های روشن با همکاری پلیس ، مغازه داران و اتاق اصناف در خیابان شهید بهشتی لاهیجان اجرا می شود و این طرح با عنایت استاندار گیلان برای شهر لاهیجان تصویب شده و شهرداری با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری از نوروز 97 تاکنون نسبت به برنامه ریزی های متنوع برای شهروندان و مسافران اقدام کرده است.
وی اضافه کرد: در فاز دوم این طرح در نظر است با همکاری پلیس و مغازه داران خیابان شهید بهشتی که از مراکز پر رفت و آمد شهروندان و مسافران محسوب می شود، نسبت به روشن بودن چراغ مغازه های این خیابان از شب تا صبح اقدام شود که این اقدام افزایش تعاملات اجتماعی ،رونق اقتصادی، پیاده روی و روشنایی این خیابان را در پی خواهد داشت.
وی یادآور شد: مغازه هایی که تمایل دارند می توانند با تضمین امنیت نسبت به باز بودن مغازه های خود تا صبح اقدام کنند و با پیگیری های نماینده شهرستان در مجلس، از شورای تامین مجوز باز بودن مغازه ها هم اخذ خواهد شد.
شهر لاهیجان از مراکز مهم و گردشگری گیلان و در شرق استان واقع است.
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.