​مدیرکل کمیته امداداستان گیلان گفت: طی ۵ ماهه سال جاری ۳۸۵ فقره تسهیلات اشتغال زایی با اعتبار ۸۴ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد پرداخت شد.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا محمدی ظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌ها با بیان این مطلب اظهار داشت: بنا داریم تا پایان سال جاری ۱۵۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات به ۷ هزارو ۳۰۰ نفر پرداخت کنیم.

وی افزود: در سال ۹۶ نیز ۱۰۴ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به ۵ هزارو ۲۷۴ نفر پرداخت شد.   مدیرکل کمیته امداد در ادامه با اعلام اینکه در سال جاری ۹۲ میلیارد تومان اعتبار در راستای تامین مسکن مددجویان جذب شد، گفت: در واقع اعتبار ۱۰ سال آینده کمیته امداد را در یک سال گرفته ایم که در این راستا دکتر نوبخت اهتمام ویژه ای داشتند.   محمدی ادامه داد: این اعتبار برای ۶ هزارو ۲۰۴ پروژه عمرانی در سال ۹۷ هزینه می شود.   وی اضافه کرد: در سال جاری نیز ۱۰۰۰ واحد مسکونی مددجویان را با مشارکت سپاه اجرا می کنیم.   محمدی همچنین از خرید ۱۷۰ واحد مسکن مهر در شهرستان های رشت و تالش برای مددجویان کمیته امداد خبرداد و یادآور شد: تا پایان سال ۹۸ برای مددجویان بیش از ۱ نفر پایان جشن مسکن بگیریم.   مدیر کل کمیته امداد گیلان در ادامه با اشاره به اینکه در زمان حاضر ۱۰۳ هزار و ۳۷۸ خانوار تحت پوشش این نهاد است، گفت: در سال جاری برنامه داریم که به ۲ هزارو ۳۸۲ نفر زوج کمک هزینه جهیزیه پرداخت کنیم.   محمدی اضافه کرد: طی ۵ ماهه گذشته امسال نیز ۶۵۰ زوج را به خانه بخت فرستادیم.   وی از اجرای دریافت الکترونیکی صدقات از مردم خبر داد و خاطر نشان کرد:هر شهروند می تواند با ارسال عدد یک به ۸۷۷۷ روزانه مبلغ ۳۰۰ تومان صدقه را الکترونیکی پرداخت کند‌.   محمدی همچنین با بیان اینکه این طرح بصورت پایلوت در گیلان اجرامی شود افزود:پرداخت و دریافت صدقات در روستاها را به مردم واگذار کرده ایم که کمک های جمع آوری شده هر روستا بین نیازمندان آن روستا توزیع می شود.   مدیر کل کمیته امداد گیلان از اجرای طرح بوم گردی بین مددجویان این نهاد خبر داد و گفت: در این راستا اجرای ۵۰۰ طرح در برنامه بوده که ۱۰ مورد موافقت اصولی انجام گرفته است.   محمدی یادآور شد: با تفییض اختیار از سوی استاندار گیلان به کمیته امداد برنامه داریم طرح بوم گردی را برای ۲ هزار مددجو اجرا کنیم.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.