گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان به ایرنا حاکیست؛ محمدباقر نوبخت عصر جمعه پس از بازدید از طرح های عمرانی در دست اجرای شهرستان صومعه سرا در غرب استان گیلان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 25 قلم کالای اساسی و مایحتاج ضروری مردم با ارز 4200 تومانی به اندازه کافی تهیه شده و در اختیار مردم قرار می گیرد و بخش دیگری از کالاها بصورت سبد حمایتی در اختیار اقشار آسیب پذیر که پنج دهک جامعه را تشکیل می دهند، قرار خواهد گرفت.
وی افزود: این طرح پس از تایید نهایی رئیس جمهوری از ماه آینده اجرایی می شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به مهمانپذیر بودن گیلان و لزوم برخورداری این استان از جاده های مناسب برای استقبال از مردم سراسر کشور گفت: از طرح ساخت جاده سراوان - آستارا بازدید کردم؛ این طرح یکی از جاده های پر تردد غرب گیلان است و جاده 50 کیلومتری فومن – صومعه سرا – پونل هم در این طرح قرار دارد.
به گفته نوبخت، فاز اول این طرح از صومعه سرا به ضیابر آغاز شده و برای ساخت فاز دوم این طرح و همچنین سد لاستیکی و کمربندی تولم شهر و جاده کلیدبر به صومعه سرا اعتبارات خاصی در بودجه سال آینده در نظر گرفته می شود.
وی در خاتمه سخنانش اضافه کرد: امروز سراسر کشور تبدیل به یک کارگاه بزرگ سازندگی شده و نمونه آن همین طرح هایی است که به عنوان پروژه ملی در شهرستان صومعه سرا از آنها بازدید کردیم تا از نزدیک در جریان روند اجرایی آنها قرار گیریم.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در کنار پیگیری روند خدمت رسانی در این حوزه، وظیفه ویژه ای بر عهده ماست که تاکید رئیس جمهوری است و آن کمک به بهبود وضعیت معیشت مردم عزیز است.
محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، عصر جمعه با همراهی رئیس سازمان برنامه گیلان، نماینده و فرماندار صومعه سرا و جمع دیگری از مدیران استان از پروژه های عمرانی این شهرستان شامل جاده پونل - صومعه سرا، جاده کلیدبر - ماسال، بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه سرا و آسایشگاه معلولین غرب گیلان بازدید کرد.
شهرستان صومعه سرا در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
شامگاه چهارشنبه گذشته نیز جلسه شورای برنامه ریزی استان گیلان با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری در رشت برگزار شد.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.